دعوت فرماندار میبد از مردم جهت بزرگداشت ۱۳ آبان

حسین فلاح فرماندار میبد در پیامی یوم الله ۱۳ آبان را گرامی داشت.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی فرمانداری؛ پیام فرماندار میبد به شرح ذیل می باشد.
بسمه الله الرحمن الرحیم
سیزده آبان که یادآور سه رویداد مهم، تبعید امام به ترکیه درسال ۴۳ ، به شهادت رساندن دانش آموزان درسیزده آبان ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی امریکا در ۱۳ آبان ۵۸ ازسوی دانشجویان پیرو خط امام، درتاریخ ملت ایران است؛ نشانه فروپاشی قدرت پوشالی امریکا و استکبارغرب است .
دراین رویدادهای مهم تاریخی، چهره منحوس و پلید امریکایی ها در تحمیل قانون کاپیتولاسیون به ملت ایران از سوی امام رحمه الله علیه افشاء شد و رژیم منحوس پهلوی که تاج و تخت را درخطر می دید امام را به ترکیه تبعید کرد.
این درحالی بود که موجی از تظاهرات دانش آموزان که در اطراف دانشگاه تهران در مقابل این اقدام رژیم، به وقوع پیوست، ماموران رژیم پهلوی،ک شتاری از دانش آموزان را رقم زدند که این روز به عنوان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ماندگارشد.
دانشجویان پیرو خط امام هم آرام ننشستند و سفارت امریکا درتهران را که به واقع لانه جاسوسی بود تسخیر کردند .
و امروز بعد از گذشته سه دهه از آن دوران، و نگاه به کارنامه پر از جنایت و کشتار امریکایی ها در منطقه غرب آسیا و عراق و افغانستان و سوریه به وضوح روشن است که امریکایی ها هرجای دنیا پا بگذارند جز تجاوز و کشتار و غارت منابع و معادن و نفت چیزی برجا نمیگذارند.
و اینک در آستانه یوم الله سیزده آبان از همه اقشار مختلف مردم، اصناف و کسبه، اساتید و مسئولین، روحانیت و طلاب، دانش آموزان و دانشجویان دعوت می کنیم تا با حضور در راهپیمایی این روز بزرگ، که ازساعت ۹ صبح تا ۱۱ درمقابل اداره آموزش و پرورش برگزار خواهد شد، در برابر استکبار جهانی باز هم فریاد آزادی خواهی سر دهند.