گزارش تصویری از مراسم اختتامیه آکادمی فوتسال ستاره‌ساز میبد

از برترین های رشته فوتسال آکادمی ستاره سازان میبد تجلیل به عمل آمد.

به گزارش میبدما به نقل از ایرنا؛ فرمانده سپاه ناحیه مقاومت میبد با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی بسیج گفت: فعالیت‌های چشمگیری در حوزه ورزش در حال انجام است از جمله می‌توان به راه‌اندازی رشته‌های مختلف رزمی ، فوتبال ، والیبال و… و فضاسازی برای انجام این فعالیت‌ها و ایجاد سالنی مجهز به کلیه امکانات بدن‌سازی برای استفاده ورزشکاران اشاره کرد.

سرهنگ دوم مصطفی بهشتی از اجرای طرح شهید بهنام در پنج مدرسه با هدف ارتباط برقرار کردن بین خانه، مسجد و پایگاه برای تربیت و پرورش هشت میلیون جوان انقلابی پای کار در کشور از جمله این شهرستان خبر داد.

وی با اظهار امیدواری به جذب جوانان برای فعالیت‌های ورزشی و دوری آنها از فضای مجازی به عنوان راهگشایی برای اجرای برنامه‌های آینده نظام انقلاب اسلامی یاد کرد.

همچنین بنا بر اعلام مدرسه فوتسال ستاره سازان میبد این آکادمی با همراهی و پشتیبانی پایگاه مالک اشتر « بشنیغان » و حوزه یک یاثارالله راه‌اندازی شد.

این آکادمی ۱۳۰ نفر در سه رده سنی ۶ تا هشت سال، هشت تا ۱۰ سال و ۱۰ تا ۱۴ سال را تحت آموزش خود دارد که تا به حال صاحب رتبه‌های برتر در مسابقات شهرستانی و استانی نیز شدند.