“تیم فوتسال مجتمع کاشی میبد” نام جدید نماینده فوتسال میبد در لیگ دسته دو کشور خواهد بود

عرفان کریم‌بیکی گفت: نماینده فوتسال میبد در لیگ دسته دو کشور، در سال جدید با نام «تیم مجتمع کاشی میبد» در مسابقات حضور خواهد یافت.

عرفان کریم بیکی مدیرعامل تنها تیم فوتسال میبدی حاضر در لیگ دسته دو کشور، در گفتگو با خبرنگار «میبدما» اظهار داشت: تیم فوتسال میبد سال قبل با نام صنایع میبد در لیگ دسته دو کشور حضور داشت، با وجود برخی از مشکلات، موفق به کسب مقام سوم مسابقات مرحله اول شد.

وی با بیان این موضوع که دو تیم اول و دوم مسابقات لیگ دسته دو در سال قبل از تجربه، پشتیبانی و حمایت مالی خوبی بهره‌مند بودند، افزود: یکی از این تیم ها حتی از مرحله بعدی نیز به لیگ دسته یک کشور صعود کرد که حاصل تجربه و توان بالای پشتیبانی این تیم بود.

مدیرعامل تیم فوتسال مجتمع بیان داشت: در حدود سه چهار ماه بود که در حال رایزنی برای جذب یک اسپانسر واحد برای تیم بودیم تا بتوانیم جدا از مشکلات و حواشی سال قبل، و با توان مضاعف در مسابقات امسال شرکت کنیم، که به لطف خدا، مدیران کاشی مجتمع میبد از این موضوع حمایت کردند.

وی ادامه داد: در مسابقات لیگ دسته دو پیش رو، با مربیگری رضا عقابی که از بازیکنان و مربیان پرآوازه کشوری در این ورزش بوده بهره خواهیم برد و با افزودن چند بازیکن جدید برای تقویت تیم به مصاف حریفان خواهیم رفت.

مدیر عامل تیم فوتسال مجتمع کاشی میبد خاطرنشان کرد: باید از آقای رعیت مدیرعامل کاشی مجتمع و دیگر اعضای هیئت مدیره این شرکت، نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم که با وجود مشکلات و مسائل اقتصادی موجود در بازار، پا به میدان گذاشته اند و به خاطر حمایت از بحث ورزش و استعدادهای جوان میبدی حاضر به پشتیبانی مالی تیم شده اند.

عرفان کریم بیکی با ابراز امیدواری برای موفقیت در مسابقات لیگ دسته دو در سال جدید، گفت: از آیت الله اعرافی امام جمعه محترم، حسین فلاح فرماندار و دیگر پیشکسوتان، هواداران و مردم عزیز میبد، به خاطر حمایت هایشان تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم در دور جدید مسابقات نیز مانند گذشته حامی نماینده فوتسال میبد در لیگ دسته دو کشور باشند.