معلمان میبدی حائز رتبه برتر در جشنواره کشوری

مقام اول هر سه بخش سومین جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری به معلمان یزدی رسید.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: سومین جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری در سه محور از ۱۲ تا ۱۴ مرداد در مشهد مقدس برگزار شد که ۳ تیم اعزامی استان یزد توانستند مقام اول هر سه بخش این جشنواره را کسب کنند.

“علیرضا کارگریان” افزود: «سمیه رحیمی و اطهره هاتفی فر» از آموزش و پرورش ناحیه ۱ در بخش نوآوری تولید و بکارگیری رسانه های پرشمار حائز مقام اول شدند و در بخش سنجش تکوینی با تاکید بر سنجش عملکردی «فاطمه قربانی و زهرا برزگر» از منطقه مروست به مقام اول دست یافتند.

“کارگریان” افزود: در بخش روشهای مشارکت اولیای دانش‌آموزان در فرآیند یادگیری نیز «انسیه طاهره آقایی و عصمت زارعشاهی» از میبد مقام اول را کسب کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ۹۳ اثر از استان های سراسر کشور در این جشنواره حضور داشتند که ۳ تیم اعزامی استان یزد توانست مقام اول هر سه بخش سومین جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری را کسب کند.

وی افزود : این جشنواره با هدف کیفیت بخشی به فرایند آموزش ویادگیری ،آشنایی با روشهای تدریس تلفیقی، حل مسئله مبتنی بر رویکردهای برنامه درس ملی و شناسایی ،تبادل وترویج روشهای خلاق و نوآور در فرایند آموزش ویادگیری برگزارشد .

وی همچنین از برگزاری مرحله کشوری دومین دوره‌ی مسابقات آزمایشگاهی دبیران علوم تجربی دوره اول متوسطه خبرداد و افزود : این مسابقات با هدف ارتقای مهارت‌های حرفه‌­ای دبیران علوم تجربی با تاکید بر فعالیت‌های گروهی از طریق دست‌ورزی و انجام آزمایش و تقویت انگیزه دبیران بر اجرای آزمایشهای کتاب علوم تجربی در کلاس درس در کنار جشنواره نوآوری ۱۲ تا ۱۴ مردادماه در شهرمقدس مشهد برگزار شد.

رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزش متوسطه اداره کل گفت : در این مسابقات ۶۴ نفر در قالب ۳۲ تیم دو نفره به مرحله کشوری راه‌یافتند که تیم دبیران منتخب استان محمد کاظم رامشک (از ناحیه یک ) و علی قانع (از ناحیه دو ) موفق به کسب رتبه دوم کشور شدند.