انجمن نویسندگان با هدف ارتقای سطح نویسندگی در میبد شکل گرفته است + عکس

دبیر انجمن نویسندگان شهرستان میبد گفت: انجمن نویسندگان از سال گذشته فعالیت منظم خود را آغاز کرد و تاکنون ۴۷ جلسه از این انجمن برگزار شده است.

خانم فهمیه میرزایی دبیر انجمن نویسندگان میبدی در گفتگو با خبرنگار «میبدما» اظهار داشت: این انجمن با تلاش های آقای موسوی در تابستان ۱۳۹۷ با هدف تجمیع و تقویت نویسندگان میبدی فعالیت خود را آغاز کرد و به صورت منظم و هفتگی این جلسات برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: انجمن نویسندگان با همت و همکاری آقای هادی زارع رئیس اداره ارشاد اسلامی میبد به ثبت رسیده است و مکان مناسبی نیز در اداره ارشاد برای برگزاری جلسات به انجمن واگذار شده و دفتر انجمن نیز در همین اداره به زودی افتتاح خواهد شد.

وی عنوان کرد: آقایان مصطفی صادقی، دکتر فخارچی، مجتبی موسوی، میثم حسابی و مهندس حمید حسنی از اعضای اصلی انجمن هستند که در مسائل مختلف، انجمن نویسندگان میبدی را حمایت و پشتیبانی می کنند.

نویسنده میبدی رمان های باغبان، عروسک چشم سبز و رابطه ها ادامه داد: یکی از فعالیت های انجمن نویسندگان، استعدادیابی اعضا در حوزه های داستان های کوتاه و بلند، رمان، فیلمنامه نویسی و مخصوصاً همکاری در تولید انیمیشن با تولید محتوای مناسب می باشد.

وی ابراز داشت: این انجمن با استفاده از اساتید و صاحبنظران جهت رفع اشکال آثار نویسندگان و همچنین بهره گیری از تدریس استاد عنبرزاده که تسلط بسیار خوبی روی مبانی داستان نویسی دارند، نسبت به ارتقای شرکت کنندگان و محور نویسندگی در میبد فعالیت دارد.

فهیمه میرزایی در انتها با تشکر ویژه از همه کسانی که در ساماندهی و تداوم این انجمن نقش داشته و دارند، گفت: انجمن نویسندگان میبدی بدون هیچ حاشیه و مشکلی به مسیر خود ادامه داده است و بر آن هستیم که این مسیر را تا رسیدن به پله های موفقیت ادامه دهیم.