«جامعه فعالان قرآنی میبد» با مشارکت ۶ موسسه قرآنی شهرستان میبد تشکیل شده است

سید اسدالله امامی میبدی گفت: «جامعه فعالان قرآنی میبد» با هدف فعالیت و اثربخشی بیشتر در محور قرآن کریم تشکیل شده است.

امامی، دبیر جامعه فعالان قرآنی شهرستان میبد در گفتگو با خبرنگار «میبدما» اظهار داشت: از اسفندماه سال گذشته، به منظور هم افزایی بیشتر موسسات قرآنی شهرستان، با دعوت از فعالان این حوزه حرکت مشترکی را پایه گذاری کرده ایم.

وی با اشاره به برگزاری ۶ جلسه مشترک بین فعالین این حوزه، گفت: موسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت معصومه سلام الله علیه، موسسه قرآنی ریحانه النبی شهیدیه، موسسه قرآنی ثقلین، دارالقران آیت الله حائری مهرجردی، موسسه قرآنی مشکات بفروئیه و موسسه قرآنی بهار دلها بفروئیه تاکنون به ما در این امر مقدس افتخار همراهی داده اند.

وی بیان داشت: با مشاوره استاد «چیت‌چیان» از تهران در جلسات اولیه، فعالیت مشترک در اولین قدم روی سوره حجرات متمرکز شد که به نوعی سوره اخلاق قرآن نامیده می شود و هدف از این موضوع نیز بررسی و کاهش آسیب های اجتماعی به وسیله افزایش اداب و اخلاق اسلامی در جامعه می باشد.

دبیر جامعه فعالان قرآنی شهرستان میبد با بیان این موضوع که جلسات فعالان قرآنی میبد هر دو هفته یکبار به میزبانی یکی از موسسات برگزار می شود، تصریح کرد: از تمامی عزیزانی که در این حوزه فعالیت دارند، درخواست همکاری کرده ایم و از این موقعیت نیز برای دعوت مجدد از موسسات و نهادهای فرهنگی قرآنی دعوت می کنیم در این کار که مورد تایید و تاکید آیت الله اعرافی نیز قرار گرفته، مشارکت کنند.

سید اسدالله امامی با ابراز امیدواری از پیشبرد آرمان های قرآن کریم در جامعه اسلامی، گفت: از تمامی بزرگواران، مخصوصاً معاونت تهذیب و اساتید حوزه علمیه میبد، حجت الاسلام والمسلمین مشیری نماینده آیت الله اعرافی و معاون فرهنگی دفتر امام جمعه و دیگر دوستانی که در این طرح ما را یاری می کنند، تشکر و قدردانی می کنم.