انتصابات دراستان یزد برخلاف شعاراعتدال است/ باید باشناخت کافی درخنثی سازی نفاق جدید بکوشیم/ اجازه برگزاری هیچ محفل ضدارزشی را دراستان نمی دهیم

فتوحی با اشاره به صحبت های اخیر جوکار نماینده ی مردم یزد و اشکذر در جلسه تودیع و معارفه فرماندار یزد مبنی بر عدم رعایت اعتدال در انتصابات استان اظهار داشت: انتصابات استان یزد برخلاف شعار اعتدال گرایی در دولت محترم تدبیر و امید است.

پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر، فرمانده سپاه الغدیر یزد در جمع الغدیریان یزد ضمن اشاره به جایگاه و قداست پاسداران اظهار داشت: پاسداری شغل نیست بلکه مرام، ایمان، دینداری و سرشت خاک طبیعت پاسدارن است.

سردار فتوحی با تاکید بر اینکه بایستی  با شناخت کافی در خنثی سازی جریان نفاق جدید بکوشیم بیان کرد: اجازه داده نمی شود دشمن با تولید حادثه ما را مدیریت کند یا ما را به دنبال سناریو های خود بکشاند از این رو همانطور که در دفاع مقدس عقبه ی دشمن را با انواع مکر و فریب خنثی شد امروز هم با تمام دست اندازی و موانع ایجاد شده را پشت سر خواهیم گذاشت.

وی در این رابطه تصریح کرد: سپاه پاسدارن به هیچ عنوان اجازه نمی دهد که محافلی در هیچ کجا بخواهند ارزش ها را کم رنگ جلوه دهند یا تبدیل به ضد ارزش کند.

فتوحی با اشاره به صحبت های اخیر جوکار نماینده ی مردم یزد و اشکذر در جلسه تودیع و معارفه فرماندار یزد مبنی بر عدم رعایت اعتدال در انتصابات استان اظهار داشت: انتصابات استان یزد برخلاف شعار اعتدال گرایی در دولت محترم تدبیر و امید است.

فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان اینکه فلسفه وجودی آفرینش به ویژه جن و انس و همه ی مخلوقات در بندگی خدا خلاصه می شود بیان کرد: پاسداران بندگی خدا می کنند و برای دیگران کار و کرنش نمی کنند و از این لحاظ  پاسداران با کارمندان عادی یک جامعه فرق می کنند.

فتوحی با اشاره به اینکه پاسداران در مسیر روشن عشق به شهداء، افتخار آفرینی می کنند گفت: پاسداران بایستی از ریا و چاپلوسی بپرهیزند و هویت و آزادی را در چارچوب ارزش ها اسلامی و تا جایی که شرع مقدس اسلام اجازه می دهد رعایت کنند و این روحیه را باید در زیر دستان خود تقویت کنند.

وی راستگویی، زیبایی معنوی، طهارت، جسم و جان، دانش بصیرت و ایمان از ویژگی های بارز پاسداران عنوان کرد و اذعان داشت: پاسداران  قلعه های مستحکم امنیت و آرامش ملت هستند و در مسیر بارور سازی این فضائل با ایمان و اعتماد راسخ حرکت می کنند.

سردار فتوحی  با بیان اینکه دشمنان جرائت نمی کنند نگاه چپ به کشور امام زمان(عج) بیاندازد افزود: پاسداران نظام اسلامی تیکه گاه امنیت و آرامش و عزت جامعه بوده و هم در خارج و داخل و همچنین در میادین نبرد، اتکاء عمل را دست گرفته و در مقابل دشمنان انفعال پذیر عمل می کنند.

وی با تاکید بر اینکه بیداری اسلامی در کشور های سوریه و فلسطین از ارکان انقلاب اسلامی نشات گرفته است گفت: مشیت خدا این است که دشمنان اسلام ناب محمدی هلاک شوند و تا زمانی که گوش به فرمان رهبری باشیم این مسیر تداوم می یابد.

فتوحی در پایان گفت: همانطور که حضرت زهرا(س) سپر امامت شدند، پاسداران هم زینت ولایت هستند و آنان به هیچ وجه  تحت امر ولایت فقیه اجاز نمی دهند چه در داخل و خارج کشور بخواهند حرکتی علیه ولایت فقیه داشته باشند مسحکم می ایستند و  نقشه ها ترفندها و گزینه های روی میز دشمنان را نابود می کنند.