خداحافظی غلامرضا برزگری از ستاد مدیریت بحران یزد

“سید محمد رضا سید حسینی” در جلسه تکریم و معارفه مدیر کل مدیریت بحران استانداری، اظهار داشت: مدیریت بحران در استان یزد نسبت به سایر استان ها از جایگاه ویژه ای برخوردار است. وی افزود: به همین دلیل این اداره کل باید از نظر امکانات فنی، منابع انسانی و بنیه علمی تقویت شود. سید حسینی […]

image_gallery

“سید محمد رضا سید حسینی” در جلسه تکریم و معارفه مدیر کل مدیریت بحران استانداری، اظهار داشت: مدیریت بحران در استان یزد نسبت به سایر استان ها از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: به همین دلیل این اداره کل باید از نظر امکانات فنی، منابع انسانی و بنیه علمی تقویت شود.

سید حسینی ادامه داد: به نظر می رسد اداره کل بحران باید به سمت چابک شدن پیش رود و تسریع در عمل را در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی گفت: دستگاه های اجرایی استان باید اطلاعات و امکانات خود را در اختیار این اداره کل قرار دهند تا در مواقع ضروری به سرعت عمل خود بیافزاید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد افزود: “برزگری” انسانی برنامه ریز و مرتب است و با اصرار خود دست به بازنشستگی زد که قطعا مدیریت جدید از تجربیات ایشان بهره خواهد برد.

سید حسینی ادامه داد: مدیریت جدید نیز بسیار توانمند، برنامه ریز و خوشنام است که امیدوارم در کار خود موفق و موید باشد.

“غلامرضا برزگری” نیز به ارائه گزارشی از عملکرد دوره خدمت خود در چند سال اخیر پرداخت.

مدیر کل سابق مدیریت بحران استانداری از توسعه فرهنگ بیمه محصولات کشاورزی در چند سال اخیر خبر داد و افزود: تعامل خوبی در چند سال اخیر با آحاد مردم استان و هیاتهای مذهبی در راستای اقدامات مرتبط انجام گرفته است و باید تقویت موسسات تخصصی در عرصه های بحران به دور از جریانات سیاسی در دستور کار قرار گیرد.

رتبه اول آموزش کشور در سال ۹۰ و ۹۱، رتبه اول شاخص های عملکرد در اداره ارزیابی استان و وزارت کشور در سال ۹۱، اخذ اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور سابق و بودجه خشکسالی، احیا و مرمت قنوات و توسعه آبیاری با روش های نوین، خرید تجهیزات و ماشین آلات، مرمت جاده ها و راه ها، ایجاد ساختمان مدیریت بحران از جمله اقدامات صورت گرفته مدیریت بحران در چند سال اخیر است که برزگری به آن اشاره کرد.

“محمد حسین امامی” مدیر کل جدید مدیریت بحران نیز با مدد گرفتن از حضرت زهرا (س)، اظهار امیدواری کرد بتواند منویات مقام معظم رهبری در حوزه کاری خویش را محقق گرداند.