فیلم/ مذاکره با استکبار جز ذلت و عقب‌گرد دست‌آوردی ندارد/ برخی به جای دادن گزارش عملکرد خود، از سران فتنه دفاع می کنند!

امام جمعه موقت میبد گفت: نمایندگان مجلس و کسانی که در دولت هستند باید بدانند تا فتنه‌گران از رهبری و مردم عذرخواهی نکنند و علنی به اشتباهات خود اعتراف و اقرار نکنند، این ملت از آنها نخواهند گذشت.

به گزارش میبدما به نقل از نارین، حجت‌الاسلام علیرضا حسنی در خطبه‌های نماز جمعه میبد ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به خطبه ۱۵۷ نهج‌البلاغه در این زمینه اشاره کرد و گفت: تقوا و خداترسی، قلعه محکم پروردگار برای حفظ انسان از گناهان است.

وی در ادامه با اشاره به سالروز تشکیل جهاد کشاورزی در سال ۱۳۵۸ به فرمان امام‌خمینی(ره) نقش جهادگران را در دوران انقلاب اسلامی و خدمت‌رسانی به مردم خصوصا در نقاط محروم و روستاها را فراموش‌نشدنی خواند و از خدمات آنها تجلیل کرد.

مذاکره با استکبار جز ذلت و عقب‌گرد دست‌آوردی ندارد

خطیب جمعه میبد همچنین به بیان برخی تحولات منطقه و شرایط حساس کشور پرداخت و گفت: تنها گزینه‌ای که می‌تواند عزت، شرف و استقلال مملکت را حفظ کند، گزینه مقاومت است.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام راحل به عنوان یکی از ابعاد وجودی حضرت امام مورد بحث قرار دادند و در دیدار نخست وزیر ژاپن نیز همین مطلب را عنوان کردند که ولو دشمن فشار حداکثری برای بازداشتن مردم از پیمودن راه انقلاب را وارد می‌کند، اما به حول و قوه الهی مثل ۴۰ سال گذشته این مردم {با تبعیت از امام و رهبری} در این جنگ اقتصادی نیز دشمن را به زانو در می‌آورند.

امام‌جمعه موقت میبد اظهار کرد: امروز مذاکره با استکبار جز تسلیم و ذلت و عقب‌گرد دست‌آوردی برای ملت ما ندارد و رهبری فرمودند ما تجربه برجام داریم و با این تجربه با امریکا مذاکره نمی‌کنیم. اگر در جامعه وحدت و همدلی حفظ شود و مسوولان کار کنند و به درد و مشکلات اقتصادی مردم برسند و بر داشته‌های داخلی تکیه کنند، قطعا ملت از این امتحان سرافراز از این امتحان بیرون خواهد آمد و به سوی قله‎های پیشرفت قدم بر خواهیم داشت.

حامیان فتنه در مجلس و دولت نفوذ کرده‌اند

خطیب جمعه میبد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اظهارات هفته گذشته نماینده مردم تفت و میبد در جریان میز خدمت در حاشیه نماز جمعه این شهر اظهار داشت: این میز خدمت با زحمت دوستان در ستاد نماز جمعه و با کمک فرمانداری و ادارات برای ارائه گزارش عملکرد مسئولان راه‌اندازی شده و بعد از نماز نیز مسئولین در دسترس مردم باشد تا شاید گرهی از کار مردم باز شود.

وی اضافه کرد: متأسفانه در هفته قبل در برنامه میز خدمت، شاهد یک جریانی بودیم به جایی اینکه بگویند برای حل مشکل بی عدالتی و ظالمانه‌ای که در مسائل حوزه انتخابیه بر استان حاکم است چه قدمی برداشته‌اند و برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی و رفع مشکلات اداری این مردم چه کرده‌اند، آمده‌اند تمام قد از فردی حمایت کرده‌اند که ملت او را از سران فتنه ۸۸ می‌دانند.

حجت‌الاسلام حسنی تصریح کرد: در محل نماز جمعه و این مکان مقدس با الفاظی که خودشان هم می‌دانند درست نیست و با تغییر معنای ولایتمداری از کسی دفاع می‌کنند که هشت ماه رهبری جریانی را بر عهده داشت که این مملکت را به لبه پرتگاه بردند.

خطیب نماز جمعه میبد با اشاره به نقش رهبر انقلاب در خنثی سازی فتنه ۸۸ اظهار داشت: اگر شجاعت رهبری و حضور مردم در صحنه نبود معلوم نبود وضع مملکت به کجا می‌رسید.

حجت‌الاسلام حسنی با بیان این که متأسفانه خط دفاع از فتنه‌گران هم در مجلس و دولت نفوذ کرده است، تأکید کرد: نمایندگان مجلس و کسانی که در دولت هستند باید بدانند تا این افراد از رهبری و مردم عذرخواهی نکنند و علنی به اشتباهات خود اعتراف و اقرار نکنند، این ملت از فتنه‌گران نخواهند گذشت.

وی از مردم و جوانان خواست مواظب باشند، این طرز تفکرات در بدنه دولت و مجلس و جاهای دیگر نفوذ نکند که حقیقتا جلوی پیشرفت مملکت را می‌گیرند.

 

فیلم را از لینک زیر ببینید

دفاع از فتنه گر به جای ارائه گزارش عملکرد به مردم