کنایه‌سنگین فرماندارسابق یزد به‌استاندار/ جوکار:مدیران‌شایسته استان تکیده شده‌اند

جوکار با انتقاد از اقدام برخی از سایت ها خبری در انتشار مطالبی در خصوص عزل و نصب مدیران استان تصریح کرد: در استان یزد قحط الرجال نیست که مدیری را با شعار و افترا بیرون می کنند و به جای آن سرپرست می گذارند

به گزارش خبرنگار یزد رسا، مراسم تکریم و معارفه فرماندار یزد صبح امروز با حضور جمع کثیری از مسئولین استان یزد رأس ساعت ۹ صبح در تالار شهر یزد برگزار شد.

* اولین سخنران این مراسم کسی جز عزیزالله سیفی نبود که با عنوان یک معلم پرورشی به روی صحنه آمد.

 * سیفی در ابتدای امر با تعریف خاطره ای از سردار شهید سعید قهاری سعید از فرمانده هان سابق تیپ ۱۸ الغدیر در زمان مسئولیت خود در سازمان میراث فرهنگی گفت: زمانی شهید قهاری سعید با اینکه من هرگز وی را از نزدیک ندیده بودم به دفتر کار من آمد و ضمن اهدای لوح تقدیر به بنده ۲ مورد را تأکید کرد« ۱- قدر مردم را بدانم و فقط برای مردم کار کنم ۲- کاری نکنم که باعثث سرافکندگی مردم شهرم شود».

* فرماندار سابق یزد با نشان دادن لوح تقدیر شهید قهاری سعید گفت: من همیشه در کارهایم سعی می کنم تا حرف این شهید نادیده گرفته نشود.

* سیفی با انتقاد از استاندار در خصوص تغییراتی که در مدیران انجام داده است گفت: من نمی دانم این سیاست خوبی است که با تغییر هر دولت چه در گذشته و چه در زمان حال مسئولین کنار گذاشته می شوند؟!! و جواب این سؤال را باید از بزرگان شنید…

* پس از سخنرانی سیفی کلیپی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته توسط وی به نمایش گذاشته شده بود.

* دعوت از حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی برای سخنرانی از برنامه های بعدی بود که وی پشت تربیون آمد و ضمن تبریک به انتصاب  فرماندار جدید، از زحمات و فعالیت های شایان سیفی فرماندار سابق قدردانی کرد.

 * جوکار سومین سخنران این مراسم بود که شاید بتوان گفت بیشترین حاشیه مراسم را بخود اختصاص داد.

* نماینده مردم یزد و اشکذر با بیان اینکه از انتصابات در استان یزد گلایه مند هستم گفت: مدیران شایسته استان تکیده شده اند و این عزل و نصب ها برنامه ریزی مدیران را با مشکل روبرو کرده است، گاهی افرادی با مدیران تماس می گیرند که اگر فلان کار را نکنی عزل می شوی و آن ها برای برخی از مدیران استان تصمیم گیری می کنند! جوکار با انتقاد از  اقدام برخی از سایت ها خبری در انتشار مطالبی در خصوص عزل و نصب مدیران استان تصریح کرد: در استان یزد قحط الرجال نیست که مدیری را با شعار و افترا بیرون می کنند و به جای آن سرپرست می گذارند و برخی از سایت ها بی محابا شخصیت مدیری را زیر سؤال می برند و این اصلاً کار شایسته ای نیست.

* پس از جوکار، میر محمدی استاندار یزد سخنران بعدی بود که در واکنش به سخنان سیفی ، بدون اشاره به تصمیم گیرنده اصلی و پشت پرده عزل و نصب ها و انتخابگر اصلی در استان گفت: من از بزرگان نیستم که بخواهم جواب سؤال آقای سیفی رابدهم ،اما با بزرگان نشسته ام و می دانم که بزرگان هم این تغییرات دولت ها را کار خوبی نمی دانند و قطعاً هم همین طور است اما متأُسفانه با توجه به شرایط و سیاست ها این اتفاق می افتد!!!

* استاندار گفت: این انتصاب در دولت جدید نسبت به سال ۸۴ بسیار متفاوت است و اصلاً در انتصابات مدیران سلیقه ای عمل نشده است بلکه تخصص،  تجربه و کارآمدی افراد مورد نظر است.

* سخنرانی محمود شاکری شمسی قسمت پایانی مراسم بود که با توجه به برگه های در دستش، معلوم بود وی قصد سخنرانی طولانی را دارد اما با توجه به گذشت زمان زیاد از برگزاری این مراسم، شاکری سخنانش را خلاصه کرد.