مروری بر جابجایی‌های مدیریتی اخیر در سطح شهرستان میبد

با انتصاب سید محسن فلاح به عنوان معاون فرماندار میبد، پست ریاست اداره بهزیستی میبد خالی مانده و فعلا معاون این اداره -سرکار خانم جوادیان- سرپرستی اداره مذکور را برعهده دارد

طی روزهای اخیر جابجایی های متعددی در سطح شهرستان میبد اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرنگار “میبدما” پس از انتصاب آقای حسین فلاح به عنوان فرماندار میبد، ابتدا آقای دکتر جلال نبی، جانشین دکتر انتظاری در سمت ریاست مرکز بهداشت میبد شد. همچنین قبل تر از آن دکتر ناصر آقایی ریاست بیمارستان میبد را برعهده گرفت و خانم دکتر مریم نیلچیان از این سمت تودیع شد.

در گام بعدی محمود ادیبان ریاست اداره میراث فرهنگی میبد را در یک تودیع و معارفه بی سر و صدا برعهده گرفت و جمالیان که خود چند سال قبل جانشین ادیبان شده بود از این سمت تودیع شد.

همچنین دو روز قبل، سید محسن فلاح به عنوان معاون فرماندار میبد منصوب و جایگزین آقای مهندس علیرضا فلاح که به دلایلی چند ماه قبل مستقیما از سوی استانداری یزد برکنار شده بود، شد.

در همان مراسم، آقای اسماعیلی بخشداری بفروئیه را برعهده گرفت و آقای هدایی که به منظور شرکت در انتخابات میاندوره ای مجلس از سمت خود استعفا داده بود، از بخشداری بفروئیه خداحافظی کرد.

با انتصاب سید محسن فلاح به عنوان معاون فرماندار میبد، پست ریاست اداره بهزیستی میبد خالی مانده و فعلا معاون این اداره -سرکار خانم جوادیان- سرپرستی اداره مذکور را برعهده دارد اما گفته می شود آقای پایدار-مسئول مرکز تحقیقات ژنتیک میبد- و خانم جوادیان از گزینه های تصدی ریاست اداره بهزیستی میبد هستند.