همت بلند، اخلاق خوب و پیگیری جدی و تجربه در وجود آقای حسین فلاح جمع است

آیت الله اعرافی در آخرین روز کاری سال ۱۳۹۲ با حضور در فرمانداری میبد ضمن تسلیت ایام فاطمیه و قدردانی از تلاش های کارکنان این مجموعه ، سال جدید را به فرماندار و کارکنان فرمانداری تبریک گفت .

امام جمعه میبد در این دیدار ، فرمانداری را محور حرکت های فکری ، فرهنگی و اجرایی خواند و افزود : نبض همه ادارات و نهادهای عمومی و دولتی در فرمانداری می تپد.

آیت الله اعرافی در آخرین روز کاری سال ۱۳۹۲ با حضور در فرمانداری میبد ضمن تسلیت ایام فاطمیه و قدردانی از تلاش های کارکنان این مجموعه ، سال جدید را به فرماندار و کارکنان فرمانداری تبریک گفت .

به گزارش میبد آدینه ، امام جمعه میبد در این دیدار ، فرمانداری را محور حرکت های فکری ، فرهنگی و اجرایی خواند و افزود : نبض همه ادارات و نهادهای عمومی و دولتی در فرمانداری می تپد بنابراین باید بنیه فرمانداری در مباحث فکری و فرهنگی و بلندنگری تقویت و فرماندار بعنوان اتاق فکر جایگاه خود را پیدا کند.

وی در ادامه با بیان اینکه آقای حسین فلاح فرماندار میبد از نیروهایی است که همت بلند ، اخلاق خوب و پی گیری جدی و تجربه همه در وجودش جمع است تصریح کرد : انتظار می رود فرمانداری به لحاظ فکری، طراحی و برنامه ریزی و بلندنگری از سایر بخش ها برای افق روشن یک گام جلوتر باشد.

حضرت آیت الله اعرافی با اشاره به ظرفیت های بالای شهرستان میبد و اتفاقات مبارک در سال ۹۲ گفت : سیستم فرمانداری باید در هر سال از میان دهها کار اساسی ، تعدادی کار بنیادی را طراحی و دنبال کند و از ادارات دیگر هم بخواهد چنین کار اساسی را در طول سال پی گیری کنند.

امام جمعه میبد ، همستگی دورن اداری و میان اداری را دو اصل مهم خواند و سرنخ همبستگی و انسجام را در فرمانداری خلاصه کرد و افزود : فرمانداری باید محور انسجام ادارای و سازمانی باشد .

وی در ادامه زیرساخت های نرم افزاری ادارات و خدمات عمومی را مهم دانست و گفت : این حرکت در میبد آغاز شده و قدمهایی هم برداشته شده و امیدواریم این فناوری ها و زیرساخت های جدید را در ادارات شاهد باشیم .

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه فرمانداری با معاون و سه بخشدار تیم هماهنگ و مسنجمی را باید داشته باشد گفت : مجموعه فرمانداری باید از شروع سال جدید با نفس تازه ، عزم جدی وارد کار شوند تا شاهد فصل جدید و درخشانی در کارهای شهر باشیم.