پیام رئیس بهزیستی میبد به مناسبت روز پاسدار

رئیس بهزیستی میبد به مناسبت روز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار پیامی صادر کرد.

به گزارش میبدما؛ به مناسبت فرارسیدن سوم شعبان زادروز پربرکت امام حسین (ع) و روز پاسدار، رئیس بهزیستی میبد در پیامی این روز بزرگ را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلامی است و روز جانباز تجلی گوی راستین ایثارگری ها، مجاهدت ها و از خودگذشتگی جانبازان عزیز و صبوری آنهاست که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری و فداکاری خواندند.

آنان که به‌ عنوان بازوی قدرتمند نظام و گام استوار در مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی، از کیان، شرف و ناموس این کشور و ملت دفاعی قهرمانانه نموده‌اند و در حساس‌ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی همچون دژی مستحکم، در خط مقدم جبهه مقاومت و دفاع از حریم ولایت و پاسداری از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی قرار دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت اعیاد بزرگ شعبانیه و تبریک خجسته سالروز میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و روز پاسدار به‌ تمامی ایثارگران عرصه‌های جهاد و شهادت، سلامتی و توفیقات روزافزون آنان را در ظل توجهات حضرت ولی‌الله‌الاعظم (عج)، با بهره‌گیری و پیروی از تدابیر حکیمانه و راهگشای فرمانده معظم کل قوا مسئلت دارم.

سید محسن فلاح رئیس اداره بهزیستی میبد