سپاه الغدیر یزد معین شهر سیل زده هویزه شد

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اعلام کرد: سپاه الغدیر استان یزد به عنوان معین شهر چهل هزار نفری هویزه تعیین شده که وظیفه کنترل سیلاب، اسکان موقت ساکنین و در صورت نیاز بازسازی شهر را به عهده می گیرد.

به گزارش میبدما به نقل از میبدخبر، جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با قدردانی از کمک های مردمی به هموطنان سیل زده عنوان کرد: سپاه الغدیر استان یزد از همان ساعات اولیه وقوع سیل با هماهنگی سازمان بسیج نسبت به جمع آوری اقلام مورد نیاز هموطنان سیل زده اقدام کرده و تا کنون این کمک ها را در قالب ۸ دستگاه کامیون به مناطق سیل زده ارسال کرده است.

سرهنگ رضا پور شمسی ادامه داد: از این تعداد ۲دستگاه کامیون به استان گلستان، ۱ دستگاه کامیون به خراسان شمالی، ۱دستگاه کامیون به استان لرستان و ۴ دستگاه کامیون نیز به استان خوزستان ارسال شده است.

وی افزود: تا کنون کمک های مردم نوع دوست استان یزد شامل ۳ هزار و ۵۰۰ تخته پتو، ۱۸ هزار بطری آب معدنی، ۷۵۰ کیلو حلوا ارده، ۳۴ هزار عدد کنسرو، ۹ هزار کیلو نان خشک، هزار کیلو بیسکویت، هزار و پانصد بسته ماکارونی، ۶ هزار دست انواع پوشاک، ۴ هزار کیلو انواع حبوبات، ۲ هزار لیتر انواع مواد شوینده، ۲ هزار کیلو برنج و روغن، هزار و چهارصد متر نایلون عریض، ۲۰۰ عدد بیل و کلنگ، پانزده هزار عدد گونی و ۲۶ تُن آرد به مناطق آسیب دیده ارسال و در میان سیل زدگان توزیع شده است.

پورشمسی تاکید کرد: علاوه بر اقلام مصرفی تا کنون یک میلیارد ریال وجه نقد نیز جهت کمک به هموطنان سیل زده جمع آوری شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار تمام این اقدامات یک واحد نانوایی سیار نیز به استان خوزستان اعزام شده همچنین دو موکب که یکی وظیفه اسکان سیل زدگان و دیگری وظیفه پخت روزانه ۷۰۰۰ پرس غذا را بر عهده دارند، در این مناطق مستقر شده اند.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: همچنین سپاه الغدیر استان یزد به عنوان معین شهر چهل هزار نفری هویزه تعیین شده که وظیفه کنترل سیلاب، اسکان موقت ساکنین و در صورت نیاز بازسازی شهر را به عهده می گیرد.