جلسه اعضای موسسه سپیده‌مهر با ریاست بهزیستی میبد

جلسه ای باحضور اعضای موسسه سپیده مهر در راستای بیان عملکرد این موسسه در خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی برگزار گردید

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی بهزیستی؛ درجلسه ای که باحضورفلاح رئیس بهزیستی میبد،کارشناسان اورژانس خدمات اجتماعی، پیشگیری بهزیستی و اعضای موسسه سپیده مهردرمحل اداره بهزیستی میبدبرگزار گردید،

در این جلسه عملکرد این موسسه در سال ۹۷ در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی و برنامه های آتی آن درسال جاری توسط اعضاء بیان گردید.
در ادامه فلاح رئیس اداره بهزیستی با بیان اینکه این موسسه دارای دو بخش پایگاه خدمات اجتماعی و پایگاه سلامت اجتماعی میباشد ،گفت: پایگاه خدمات اجتماعی سپیده مهر از بهمن سال ۹۲ وبا حضور مشاور و مددکاران با هدف توانمندسازی ،کاهش مسائل و مشکلات ساکنین وآگاهسازی گروههای هدف در جهت شناخت نیازها و مشکلات محله در حال فعالیت میباشدو در کل نقش پایگاه خدمات اجتماعی شناسایی،آگاهسازی عمومی،معرفی خدمات سازمان بهزیستی و مداخله در موارد ضروری میباشد.
وی در ادامه افزود: پایگاه سلامت اجتماعی این موسسه نیز در راستای اجرای طرح های حوزه پیشگیری از جمله طرح دانشنامه ازدواج، طرح پیشگیری از تنبلی چشم،آموزش پیش از ازدواج، آموزش مهارتهای زندگی و…. در حال فعالیت می باشد.
تعامل و همکاری لازم موسسه با اورژاس خدمات اجتماعی و حوزه پیشگیری،بازدید مسئولین از دو پایگاه خدما ت اجتماعی و سلامت اجتماعی،تاکید و اجرای طرح های اجتماع محور،همکاری بهزیستی در جهت پیشیرد اهداف موسسه در راستای کاهش آسیبها و … از مصوبات این جلسه بود.