اختصاص سه‌روز از حقوق کارمندان حوزه یزد به سیل‌زدگان

حجت الاسلام والمسلمین شمس گفت: کارمندان مرکز مدیریت حوزه علمیه یزد برای کمک به سیل زدگان، سه روز از حقوق خود را اختصاص دادند.

به گزارش میبدما؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرگزاری«حوزه» از یزد، با بیان اینکه همه وظیفه داریم به کمک هموطنان سیل زده خود در استان های لرستان و گلستان بشتابیم، گفت: با توجه به شرایط سختی که در این مناطق به وجود آمده، نیاز مبرم است که مردم با ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی خود به کمک مردم سیل زده بشتابند.

مدیر حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه ملت ایران همیشه برای کمک به همنوعان خود در صحنه بوده، هستند و خواهند بود، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در پیامی که در نوروز امسال برای سیل زدگان صادر کردند، به کمک همگانی برای کاهش آلام مردمان این مناطق تاکید داشتند.

وی به برنامه حوزه علمیه یزد در راستای کمک به سیل زدگان اشاره کرد و افزود: کارمندان مرکز مدیریت حوزه علمیه یزد برای کمک به سیل زدگان، سه روز از حقوق خود را اختصاص دادند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس خاطر نشان کرد: امیدواریم با کمک هایی که از سراسر کشور به مناطق سیل زده ارسال می شود، بتوان بخشی از آلام مردمان این مناطق را که با شرایط بسیار سختی روبه رو هستند کاهش داد.