تحولی نوین در خدمات رسانی شهرداری میبد

شهردار میبد از راه اندازی سامانه الکترونیکی ایساب در این شهر خبر داد.

به گزارش میبدما به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،علیرضا نقوی شهردار شهر میبد گفت: سامانه الکترونیکی ایساب در راستای به حداقل رساندن زمان دریافت خدمات شهرداری راه اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه این سامانه در اوایل سال آینده به بهره برداری می‌رسد، افزود: شهروندان میبدی با نصب سامانه ایساب بر روی تلفن همراه یا رایانه شخصی خود، می‌توانند خدمات مربوط به حوزه شهرسازی، صدور پرونده و دیگر درخواست‌های مرتبط را بدون مراجعه حضوری به شهرداری و تنها از طریق این سامانه دریافت کنند.

شهردار میبد اظهار کرد: اقدامات مربوط به فاز نخست این نرم افزار اعم از خرید نرم افزار و برنامه نویسی آن انجام شده و عملیات فاز دوم آن نیز که شامل وارد کردن اطلاعات به نرم افزار و آموزش به شهروندان است، تا اوایل سال ۹۸ انجام خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه تدوین سند پنج ساله‌ی توسعه‌ی شهر میبد دیگر برنامه‌ی در دست اقدام شهرداری میبد است، اضافه کرد: سند پنج ساله‌ی توسعه شهر میبد که به عنوان یک سند و نقشه راه است در سال آینده تدوین خواهیم کرد و پس از تصویب در شورای اسلامی شهر میبد، استانداری و غیره ، این سند اجرایی خواهد شد.