بیست قصه‌گوی یزدی به مرحله منطقه‌ای نخستین جشنواره قصه‌گویی کشور راه یافتند

بیست قصه‌گو از استان یزد به مرحله منطقه‌ای نخستین جشنواره قصه‌گویی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور که به میزبانی شهر کاشان برگزار می‌شود، راه یافتند.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، در مرحله منطقه‌ای این جشنواره بیست قصه‌گوی یزدی متشکل از ۱۵ کتابدار و ۵ قصه‌گو در بخش آزاد به رقابت با قصه‌گویانی از استان‌های اصفهان و مرکزی خواهد پرداخت.

فاطمه اربابی‌فر، محترم جره‌ئی، فاطمه‌سادات موسوی و اشرف تقدیری، از اردکان؛ مریم علیخانی، فرشته زارع، طیبه‌سادات حسینی و الهام آقایی‌نژاد از میبد؛ یاسمن پاگردکار و نجمه رنجبر از شهرستان یزد؛ طاهره اسدزاده از شهرستان خاتم؛ حمیده حائری از مهریز؛ ندا هوشمند از شهرستان ابرکوه؛ طاهره مظفری از شهرستان اشکذر و عاطفه فاضلی از تفت، ۱۵ کتابدار یزدی هستند که به مرحله منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی نهاد راه یافته‌اند.

زهرا حبوباتی، فاطمه کشوری مقدم، مریم‌ بابایی‌زاده و سمیه اصحاب صحف از شهرستان یزد و مرجان خیراندیش از شهرستان تفت نیز به عنوان قصه‌گویان بخش آزاد در این مرحله از جشنواره حضور خواهند داشت.

مرحله منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی نهاد با حضور قصه‌گویان استان‌های اصفهان، مرکزی و یزد روزهای ۸ و ۹ بهمن‌ماه در شهر کاشان برگزار می‌شود و برگزیدگان این مرحله، به دور نهایی جشنواره راه خواهند یافت