بسیاری از نابسامانی‌های موجود حاصل سوءمدیریت است

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: بسیاری از نابسامانی‌های موجود حاصل سوء مدیریت است که شرایط لازم را برای سوءاستفاده استکبار فراهم کرده است.

به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا صباغیان عصر امروز در آیین تکریم و معارفه استاندار پیشین و جدید استان یزد با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت بومی باید در اولویت اجرایی استاندار جدید یزد قرار گیرد، گفت: درواقع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی آماده هرگونه همکاری با استاندار جدید یزد را دارند.

وی افزود: همه مسئولین دارای مسئولیت سنگینی در جامعه هستیم که اگر تلاش‌ها گسترده شود، مشکلات مردم در جامعه کاهش می‌یابد و عمران، رشد و پیشرفت در جامعه پدیدار خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان اینکه مسئولان بایستی بدانند که در آخرت در راستای خدمت به مردم جوابگو هستند، اظهار داشت: امیدواریم که امروزه شاهد کاهش مشکلات مردم در جامعه باشیم؛ همچنین امروزه کشورمان دچار برخی از مشکلات به‌ویژه اقتصادی شده است که لازمه این مهم نیازمند تلاش مسئولان و برنامه‌ریزی مدون در این راستاست.

صباغیان با تأکید بر اینکه بسیاری از نابسامانی‌های موجود حاصل سوء مدیریت است که شرایط لازم را برای سوءاستفاده استکبار فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: امروزه نظم مهم‌ترین نیاز کشورمان برای توسعه بیش‌ازپیش به شمار می‌رود که متأسفانه امروزه در کشورمان چیزی به نام نظم و قانون وجود ندارد؛ اگر در کشورمان بی‌نظمی حاکم شود، کشورمان با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو می‌شود.

نماینده مردم بزرگ‌ترین حوزه انتخابیه کشور، پرهیز از هرگونه جناح‌بازی را از دیگر اولویت‌های اجرایی استاندار جدید عنوان کرد و بیان داشت: انتظار ما این است که اجرای عدالت و توازن منطقه‌ای در سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف به‌ویژه مناطق محروم در اولویت اجرایی استاندار جدید یزد قرار گیرد.

وی با اشاره به‌ضرورت وحدت در بین تمامی مسئولان در استان یزد، عنوان کرد: استفاده از ظرفیت‌های معدنی، صنعتی و کشاورزی در استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ همچنین جلوگیری از خام فروشی محصولات معدنی استان بایستی در دستور کار استاندار جدید یزد قرار گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان اینکه مسئله آب در استان یزد نیازمند برنامه‌ریز‌های مدونی است، تصریح کرد: استفاده از مدیران شایسته نیز بایستی در دستور کار استاندار قرار گیرد؛ چنانچه بایستی از گماردن مدیران پروازی خودداری شود.

صباغیان با تأکید بر اینکه مبارزه با اختلاس و سوءاستفاده، زیرساخت هرگونه پیشرفتی است، ابراز داشت: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی یکی از راهکارهای جدی برای توسعه استان به شمار می‌رود و همچنین تشکل‌های کارگری و تشکل‌های مردم‌نهاد، ظرفیت‌های بالایی هستند که بایستی بیش از بیش موردتوجه مسئولان قرار گیرد.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه رسانه‌ها چشم بیدار جامعه هستند، اضافه کرد: درواقع بیشتر اوقات با انتقاد سازنده رسانه‌ها است که ضعف موجود در مسئولان شناسایی و حل‌وفصل می‌شود که این مهم در سایه توجه و برنامه محقق می‌شود.