آقای زمانی قمی حتی حاضر به برگزاری یک جلسه با شورای شهر میبد نشد در حالی که ایشان را برای کلنگ زنی و افتتاح زیاد می دیدیم

کوتاهی مسئولین استانی در مورد به سامان رسیدن طرح تفصیلی میبد، واکنش رئیس شورای شهر میبد را در پی داشت.

به گزارش میبدما؛ حجت الاسلام علیرضا آقایی رئیس شورای شهر میبد در یادداشتی که در شبکه های اجتماعی بازنشر زیادی داشت، نسبت به کوتاهی های مسئولین استانی در مورد طرح تفصیلی میبد واکنش نشان داد.

متن یادداشت رئیس شورای شهر میبد خطاب به مسئولین استانی و نماینده میبد در مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل می باشد؛

عرض سلام محضر همه خوبان مخصوصا کسانی که برای ثبت زیلو زحمت کشیدند جای خوشحالی دارد که مسئولین ارشد شهرستان و استان پیام تبریک می فرستند ولی ای کاش مسئولین محترم مخصوصا کسانی که در استانداری سمتی دارند به فکر حل مشکل طرح تفصیلی میبد هم بودند.

داشتم فکر می کردم اگر به اندازه پیام تبریک زیلو برای حل مشکل طرح تفصیلی نامه نگاری و پیام داده می شد امروز نباید خجالت جوانی را بکشیم که به خاطر گرانی ساخت منزل برای او تبدیل به رویا شده است. بیش از ۱۰ سال است که این طرح میبد را فلج کرده؛ در زمان فلاح زاده، میرمحمدی و زمانی قمی که حتی حاضر نشد با شورای شهر میبد جلسه ای در رابطه باحل طرح تفصیلی برگزار کند، ولی در عوض برای افتتاح و کلنگ زنی ایشان را زیاد در میبد دیدیم.

جناب آقای طالبی سرپرست استانداری، آقای شاکری شمسی، آقای صادقیان معاون عمرانی استاندار، آقای دهقانی نماینده محترم مجلس، حق این مردم که مدارس، بیمارستان و تجهیز آن و ده ها کار ارزشمند که فقط با پول خود بدون کمک دولت انجام داده اند، این نیست…

امیدوارم مثل پیام تبریک کمی هم به فکر مشکلات مردم باشید.

علیرضا آقایی میبدی رییس شورای شهر میبد