وزیر آموزش و پرورش از معلم میبدی تقدیر کرد

وزیر آموزش و پرورش در تماس تلفنی از اقدامات خیرخواهانه معلمین مدرسه ساز میبد تقدیر کرد.

به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری تسنیم از یزد، تابستان امسال بود که خبری در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌چرخید و آن هم این بود که چند نفر از معلمان در شهرستان میبد اقدام به تکمیل یک مدرسه کرده بودند.

عزم مدیران و معلمان مدرسه شهید خلیل کارگر شهیدیه میبد زمانی جزم شد که زمان برای شروع سال تحصیل کم و خیر مدرسه ساز هم هزینه را برای تکمیل و ساخت این مدرسه نداشت.

این مسئله سبب شد که آنها آستین همت را بالا زده و برای تکمیل و ساخت این مدرسه شب و روز مشغول به فعالیت شوند تا بتوانند در روز اول مهرماه شاهد حضور مشتاقان به تحصیل در این شهرستان باشند.

نکته قابل تأمل در این مسیر کار بی مزد برخی از این معلمان بود به این صورت که بسیاری از معلمان و کارکنان این مدرسه بدون اینکه حتی مزدی بابت کارهایشان دریافت کنند، فعالیت می‌کردند و نگاه مالی اصلا در کارشان نمود نداشت.

آنها در طول تابستان با همکاری و همفکری یکدیگر کار را به شکلی پیش بردند که توانستند در نهایت در روز اول مهرماه این را مدرسه افتتاح و نتیجه اقدامات خیرخواهانه خود را در قدم‌های دانش آموزان و مشتاقان به تحصیل ببینند.

از این رو سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش قبل از آنکه به استان یزد سفر کند طی تماس تلفنی با قنبر کارگر شورکی، مدیر مدرسه شهید خلیل کارگر میبد از اقدامات خیرخواهانه وی و همکارانشان در جهت تکمیل این مدرسه صورت گرفت تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش تسنیم، مدرسه شهید خلیل کارگر با کمک مالی بانو ربابه مداحی یکی از خیرین میبدی ساخته‌ شد و مهرماه امسال با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید.