بارش های پاییزی در یزد و میبد شروع می شود

کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی به استان یزد از روز چهارشنبه، گفت: پیش‌بینی می‌شود در روزهای پایانی هفته شاهد بارش‌های خوبی در سطح استان باشیم.

به گزارش میبدما؛ احسان‌الله دهقانی در گفتگو با خبرنگار فارس در یزد، در خصوص وضعیت جوی استان یزد طی روزهای آینده، گفت: از شب گذشته سامانه جدید بارشی فعالیت خود را در استان یزد آغاز کرده است که بر اثر آن شب گذشته در شهرستان‌های بهاباد، بافق، میبد، اردکان و خاتم شاهد بارش‌هایی بودیم.

وی افزود: انتظار داریم امروز نیز با فعالیت این سامانه بارش‌هایی را البته به‌صورت پراکنده در استان و به‌ویژه شهرستان‌های شمالی اشکذر، اردکان و میبد داشته باشیم. این سامانه بارشی امشب به‌طور کامل از استان خارج خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد تأکید کرد: برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری پدیده جوی خاصی برای استان یزد پیش‌بینی نمی‌شود و تنها آسمان استان کمی تا قسمتی ابری خواهد بود.

دهقانی تصریح کرد: از روز چهارشنبه مجدد سامانه بارشی نسبتاً خوبی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد که پیش‌بینی می‌شود از چهارشنبه‌شب تا روز جمعه شاهد بارش‌های خوبی در نقاط مختلف استان باشیم.

وی در پایان گفت: روز گذشته حداکثر دما در شهر یزد به ۲۰ درجه سانتی‌گراد رسید که انتظار داریم امروز به ۱۹ درجه سانتی‌گراد برسد همچنین کمینه دمای شهر یزد دیشب به ۱۱ درجه رسید که انتظار داریم امروز نیز کمینه دمای هوای شهر یزد به ۸ درجه برسد.