مدیرکل بنیاد یزد: شهادت قله ایثار است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در جریان سفر به میبد با کارکنان بنیاد این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش میبدما به نقل از «ایثار یزد» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در سفر به شهرستان میبد با کارکنان بنیاد این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
احمد ابراهیمی در این دیدار ضمن گفتگوی صمیمانه با خادمین شهدای میبد در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت و دستور لازم برای حل آن را صادر کرد.
وی در این دیدار شهادت را قله ایثار خواند و افزود: شهادت بزرگ‌ترین و بالاترین نوع ایثار است که خداوند روزی بندگان خاص خود قرار داده است و خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران یقیناً مرضی حق‌تعالی است.
مدیرکل بنیاد یزد تصریح کرد: مردم روزهای سختی را پشت سر گذاشتند و امید است مسئولین کشور در بخش‌های مختلف راه‌کار مناسب برای حل مشکلات را یافته و روزهای بهتری را برای ملت ایران شاهد باشیم.
ابراهیمی تأکید کرد: ایثارگران جدای از ملت نیستند و گرانی‌های اخیر به آنان نیز تحمیل‌شده است و ما در بنیاد وظیفه‌داریم با سعه‌صدر به مسائل و مشکلات آنان رسیدگی کنیم.
وی از روحیه خوب و همکاری و تعامل کارکنان بنیاد میبد قدردانی کرد و افزود: همه ما باید با همدلی و مساعدت در حد وسعمان برای جلب رضایت ایثارگران که حتماً رضایت حق‌تعالی را در پی خواهد داشت، تلاش کنیم.
رئیس بنیاد میبد نیز در سخنانی با قدردانی از حمایت‌های مدیرکل بنیاد گفت: خادمین شهدا در میبد علی‌رغم مشکلات عدیده‌ای که وجود دارد، سعی دارند با همدلی، رضایت خانواده شهدا و ایثارگران را جلب کنند.
محمدرضا صادقی با اشاره به معضل اشتغال ایثارگران اظهار کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی در کشور، بی‌کاری تحمل این شرایط را سخت می‌کند و در تلاش هستیم با همکاری مسئولان محلی نسبت به حل این معضل اقدامات لازم را انجام دهیم.
وی مسائل درمانی و پرداخت حق پرستاری و درخواست برای شرکت در کمیسیون تعیین درصد و حالت اشتغال را از دیگر تقاضای‌های ایثارگران این شهرستان عنوان کرد.