تصویر بسته یکی از سران فتنه در بخش خبری شبکه تابان یزد!

این اقدام صدا و سیمای یزد در پربیننده ترین برنامه خود در حالی است که عناصر فتنه گر و تندرو که در آتش افروزی در کشور در سال ۸۸ نقش چشمگیری داشتند، این روزها تکاپوی بسیاری دارند تا خود را به عرصه سیاسی بازگردانند

شبکه تابان در بخش ورزشی اخبار دیروز خود، به بهانه پوشش صحبتهای محمد رضا تابش -نماینده اردکان و خواهرزاده محمد خاتمی- درباره بازی دو تیم والیبالی اردکان و گنبد، تصویری بسته از قاب عکس یکی از سران فتنه را در معرض نمایش گذاشت.

این اقدام صدا و سیمای یزد در پربیننده ترین برنامه خود در حالی است که عناصر فتنه گر و تندرو که در آتش افروزی در کشور در سال ۸۸ نقش چشمگیری داشتند، این روزها تکاپوی بسیاری دارند تا خود را به عرصه سیاسی بازگردانند و این در حالی است که امام خامنه ای از فتنه ۸۸ به “ظلم بزرگ” تعبیر کردند.

طی روزهای گذشته شنیده شده که صدا و سیمای یزد تحت تاثیر طیفی که اکنون قدرت را در یزد در دست دارد (محفل اصلاح طلبان – مسئولان متعلق به یک شهرستان خاص) قرار گرفته و به مانند صدا و سیمای مرکز، امتیازات مکرری به این افراد می دهد. ضمن آنکه رویکرد کشوری صدا و سیما هم مماشات و تجاهل نسبت به خطاهای فاحش دولت بوده است که این اقدام صدا و سیما اعتراض بسیاری از دلسوزان و صاحبنظران را برانگیخته است.