هیئت رئیسه شورای روابط عمومی‌های یزد معرفی شدند

هیئت رئیسه دوازدهمین دوره شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد با برگزاری انتخابات معرفی شدند.

به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری تسنیم ار یزد، انتخابات دوازدهمین دوره شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با حضور ۷۵ نماینده از روابط عمومی ادارات یزد در استانداری یزد برگزار شد.

در این مراسم، ابتدا اسامی ۲۱ کاندیدای عضویت در هیئت رئیسه اعلام و پس از آن رای گیری از حاضران در سالن انجام شد تا ۷ نفر عضو هیئت رئیسه این دوره انتخاب و معرفی شوند.

با شمارش آرای شرکت کنندگان در انتخابات، “مهدی نشاسته گر” مدیر روابط عمومی اداره کل کمیته امداد استان یزد موفق شد با ۳۸ رای به عنوان نفر اول و “امیر ترقی نژاد” مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد هم با ۳۵ رای به عنوان نفر دوم معرفی شوند.

“هادی تیموری” مدیر روابط عمومی امور شعب بانک توسعه تعاون استان یزد و از مجریان و گویندگان صدا و سیمای مرکز یزد هم توانست در این مراسم با ۳۳ رای به عنوان نفر سوم این هیئت انتخاب شود.

“حامد سلطانی” مدیر روابط عمومی بنیاد نخبگان استان یزد و دیگر مجری و گوینده صدا و سیمای استان با ۳۲ رای، “تقوی کولیوند” مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب روستایی یزد و “صمانه زارع زاده” مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد با ۲۷ رای و همچنین “علیرضا فلاح زاده” مدیر روباط عمومی صدا و سیمای مرکز یزد هم با ۲۶ رای توانستند به عنوان نفرات چهارم تا هفتم انتخاب شوند.

اعضای علی البدل این دوره هم به ترتیب “احسان مشرف” مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و “محمدحسین شرعیاتی” مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب شهری استان یزد انتخاب شدند.

شرکت کنندگان در انتخابات اصغر علی اکبریان را با ۳۰ رای به عنوان خزانه‌دار و علیرضا باقری را با ۲۰ رای به عنوان بازرس این دوره انتخاب کردند.