تکمیل ظرفیت مرکز آموزش نونهالان ثقلین میبد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ ثبت نام مرکز آموزش نونهالان مؤسسه قرآنی ثقلین یزد برای سال تحصیلی ۹۷-۹۸ به منظور تکمیل ظرفیت از سر گرفته شد.

به گزارش میبدما؛ حسین قادری، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ثقلین یزد در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: ثبت نام در مرکز آموزش نونهالان این مؤسسه ویژه گروه سنی چهار تا شش سال برای سال تحصیلی ۹۷-۹۸ به منظور تکمیل ظرفیت آغاز شد.
وی ادامه داد: طی این دوره، آموزش حروف الفبا، ریاضی و علوم ویژه کودکان، حفظ سوره‌های کوچک همراه با بازی و اشاره، کاردستی خلاق و نقاشی، حفظ اذکار هفته در قالب شعر و تست هوش انجام می‌شود. در کنار این آموزش‌ها نیز برنامه‌های تفریحی و ورزشی همراه با اردوهای آموزشی برپا خواهد شد.
قاری با اشاره به برپایی کارگاه مهارت‌افزایی و تعاملی با محوریت کودکان و خانواده ویژه والدین خردسالان این مرکز، اظهار کرد: همچنین طی جلسات مکرری که با اولیا طی سال تحصیلی خواهیم داشت، والدین در جریان فعالیت فرزندان و نقاط قوت و ضعف آنها قرار می‌گیرند و همچنین کارگاه‌هایی به منظور ارتباط مؤثر والدین با فرزندان با حضور مشاوران و کارشناسان این عرصه انجام می‌شود.
یادآور می‌شود، مرکز آموزش نونهالان ثقلین وابسته به مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ثقلین میبد است که در بلوار مدرس، روبروی ایستگاه مینی‌بوسرانی، کوچه حکمت ۱۷ قرار دارد. همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۲۳۵۸۰۸۶-۳۲۳۵۷۰۰۶-۰۳۵ تماس بگیرند.