یادداشت مهمان/ انصراف اعضای شورای شهر یعنی دهن کجی به آراء مردم

اخیرا یکی از سایت های خبری میبد ادعا کرده که رایزنی هایی صورت گرفته تا دو نفر از اعضای شورای شهر میبد با وعده پست و مقام از عضویت در شورا کناره گیری کنند تا دو نفر از اعضای علی البدل که با نه مردم میبد روبرو شده اند بتوانند از این طریق وارد شورا شوند.

یکی از کاربران شبکه مجازی میبدما با ارسال مطلبی نسبت به خبر احتمال انصراف دو تن از اعضای کنونی شورای شهر میبد واکنش نشان داده است:

“اخیرا یکی از سایت های خبری میبد ادعا کرده که رایزنی هایی صورت گرفته تا دو نفر از اعضای شورای شهر میبد با وعده پست و مقام از عضویت در شورا کناره گیری کنند تا دو نفر از اعضای علی البدل که با نه مردم میبد روبرو شده اند بتوانند از این طریق وارد شورا شوند.

البته راست و دروغ این خبر برعهده مسئولین آن سایت است ولی اگر این خبر واقعیت داشته باشد و دو تن از اعضای شورای شهر میبد هنوز شورا شروع نشده با وعده پست و مقام بخواهند کناره گیری کنند، بزرگترین دهن کجی را به آراء مردم کرده اند چرا که رای و اعتماد مردم را با پست و مقام معامله می کنند در حالیکه هنوز یک روز هم در شورا هم حاضر نشده اند.

مردم با انتخابشان می خواستند این افراد به شورا راه یابند و چه بسا اگر این دو نفر نبودند به دو نفر علی البدل رای نمی دادند و افراد دیگری را جایگزین می کردند بنابراین بازی با آراء مردم برای به دست آوردن پست دهن کجی به رای آنها است.

ضمنا علاوه بر این که این کار اصلا صحیح نیست بلکه هیچ تضمینی هم نیست که این افراد وقتی از شورا انصراف دادند به پستهای وعده داده شده برسند و آن وقت است که خسر دنیا و آخرت می شوند.