آشنایی بانوان مبلغ میبدی با دوره پودمانی خانواده اسلامی

شورای مبلغان میبد با مشارکت مدرسه علمیه برادران یک نشست توجیهی آشنایی با دوره پودمانی نظام خانواده اسلامی و سبک زندگی اسلامی را با حضور بانوان مبلغ برگزار کرد.

به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری«حوزه» در یزد، نشست توجیهی و آشنایی با دوره پودمانی نظام خانواده اسلامی و سبک زندگی اهل بیت(علیهم السلام) به میزبانی مؤسسه آموزش عالی کارشناسی ارشد حضرت زهرا(س) میبد و با حضور استاد طرح حجت الاسلام والمسلمین سید منذر حکیم از اساتید جامعه المصطفی العالمیه برگزار شد.

این دوره پودمانی بزودی با مشارکت مدرسه علمیه برادران میبد و شورای مبلغان حوزه در صورت استقبال بانوان حوزوی میبد و اعضای شورای مبلغان در میبد برگزار می شود.

براساس این گزارش، هدف از اجرای این طرح، راه اندازی نهضت ملی فرهنگ سازی برای ایجاد جامعه ای «خانواده محور» و تحکیم خانواده بر پایه الگوی اسلامی خانواده و سبک زندگی اهل بیت (علیهم السلام) به شمار می رود.

این گزارش می افزاید: تربیت مبلغان شایسته و توانا برای ایجاد نهضت ملی فرهنگسازی مطلوب برای ایجاد تمدن نوین اسلامی از راه تبیین و ترسیم شاخص ها و ارکان، شرایط خانواده سالم و مستحکم و تسهیل ازدواج موفق با محوریت آموزش و پرورش و مشاوره دادن به آحاد افراد جامعه در مراحل قبل و حین و بعد از تشکیل خانواده از دیگر اهداف بلند مدت برگزاری این دوره پودمانی خواهد بود.

بستر سازی برای تحقیق آرمان ها و راهکارهای مطلوب در سیاست های اعلام شده مقام معظم رهبری در خصوص خانواده و سبک زندگی اسلامی، تربیت مدیران و افسران جنگ نرم در تمام سطوح اجتماعی و قلمروهای متعدد سبک زندگی برای مقابله مؤثر با جنگ نرم دشمنان در خصوص فروپاشی و انحطاط روابط خانوادگی و ایجاد موانع تأثیرگذار بر برنامه های مخل ارزش های اسلامی خانواده و سبک زندگی از دیگر اهداف و رویکردهای اجرای این طرح است.