برگزاری جشن اختتامیه ترم تابستانه موسسه ثقلین میبد

مدیر موسسه ثقلین میبد گفت:جشن اختتامیه ترم تابستانه موسسه قرآنی ثقلین میبد باحضور قرآن آموزان و والدین آن‌ها، مربیان ومسئولان ثقلین یزد ومعاون فرماندار میبد برگزار شد.

به گزارش میبدما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محسن نقیبی با بیان اینکه موسسه ثقلین میبد از سال ۹۶ افتتاح شده است گفت: این موسسه در امور فرهنگی فعال بوده ومجری طرح‌های مختلف آموزشی ازقبیل طرح آموزشکده قرآنی ثقلین ویژه دانش آموزان، طرح هدایت ثقلین ویژه جوانان، میانسالان و بزرگ سالان، دوره آموزشی تربیت معلم، مربی قرآن کریم در رشته‌های مختلف، طرح‌های آموزشی غیر حضوری در رشته‌های تفسیر و ترجمه مفاهیم قرآن کریم، طرح آموزشی امام شناسی ویژه طلاب دانشجویان و فرهیختگان است.

نقیبی افزود: ترتیل، روخوانی، جمع خوانی، روانخوانی، آیین زندگی و تجوید از مواد آموزشی هستند که در این موسسه به قرآن آموزان آموزش داده می‌شود.

مدیر موسسه ثقلین میبد ضمن قدر دانی مسئولان ثقلین یزد گفت: موسسه ثقلین در یزد نزدیک به ۲۴ سال است که فعالیت می‌کند، و شهر‌های دیگری مانند شیراز و کرمان نیز در صدد تشکیل آن هستند.

وی ادامه داد: یازده طرح در زیر مجموعه‌های ثقلین همچون طرح‌های هدایت، امام شناسی، تفسیر است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طرح قرآنی هم خدا هم خرما در موسسه ثقلین میبد در حال اجرا است گفت: این طرح قرآنی در کناریادگیری و آموزش قرآن برنامه‌های شاد و مفرح نیز به همراه دارد و اساتید بزرگواری نیز آن را طراحی و حمایت می‌کنند.

مسئول آموزشگاه قرآنی ثقلین میبد در ادامه عنوان کرد: در سال تحصیلی هم به صورت ترمی و روز‌های پنجشنبه که زمان تعطیلی مدارس است، صبح و عصر در رده دختران و پسران فعالیت قرآنی ادامه دارد.

درپایان این مراسم از قرآن آموزان برتر ومربیان تجلیل بعمل آمد.