مردم اشکذر با ادغام حوزه انتخابی اشکذر و میبد مخالفند

سید علی‌اکبر رضوانی رئیس شورای شهر اشکذر در پاسخ به اینکه آیا مردم اشکذر از ادغام حوزه‌های انتخابی اشکذر و میبد رضایت دارند، صریحاً پاسخ داد: هیچ‌گاه مردم اشکذر موافق این طرح نبوده و نیستند.

به گزارش میبدما به نقل از اشکذر خبر؛ رئیس شورای اسلامی استان یزد بر حفظ موقعیت کنونی حوزه انتخابیه شهرستان های یزد و اشکذر تأکید و اضافه کرد: در سال‌های اخیر که به‌عنوان نماینده مردم اشکذر در شورای شهر اشکذر مفتخر به خدمت شده‌ام همواره خواسته و تأکید شهروندان اشکذر بر این بوده است که اعضای شورای شهر به‌عنوان منتخبین مردم بر حفظ تمامیت اشکذر همت گمارند.

علی‌اکبر کاظمی پور رئیس سابق شورای شهر اشکذر نیز در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اشکذر نیوز ضمن اظهار مخالفت با ادغام دو حوزه انتخابی اشکذر و میبد، بازگشت بخش ندوشن به اشکذر را غیرقابل‌باور دانست.

وی در پاسخ به اظهار نظر موسوی نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس مبنی بر بازگشت بخش ندوشن به اشکذر،تصریح کرد: اگر نگویم این کار ناشدنی است باید بگویم که بازگشت ندوشن به شهرستان اشکذر کار دشواری است.

رئیس سابق شورای اسلامی شهرستان اشکذر اضافه شدن بخش ندوشن به این شهرستان را در حیطه وظایف و اختیارات دولت دانست و اضافه کرد: مسیر بازگشت ندوشن به اشکذر طولانی است و پس از طی مراحل متعدد از استانداری یزد، وزارت کشور، شورای امنیت ملی و در صورت حصول موافقت در هر یک از این مراحل مستلزم تصویب آن در هیئت دولت است.