انتخابات هیأت رییسه شورای شهر میبد برگزار می‌شود

در آستانه دومین سال فعالیت پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر، انتخابات هیئت رییسه شورای اسلامی شهر میبد برگزار می‌شود.

به گزارش میبدما به نقل از نارین، عصر امروز دوشنبه ۵ شهریور و در آستانه دومین سال فعالیت پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر، انتخابات هیئت رییسه شورای اسلامی شهر میبد برگزار می‌شود.

خاطرنشان می‌شود پس از پایان دوره شورای چهارم شهر میبد، با برگزاری انتخاباتی که به صورت همزمان با سراسر کشور برگزار شد، حجت‌الاسلام رضا (شیخ‌علی) آقایی با ۱۰۹۷۷ رأی، خانم انسیه فلاح با ۸۸۸۱ رأی، آقای علی آزادمنش با ۷۴۷۷ رأی، آقای صفرعلی دهقانی با ۶۵۲۰ رأی، آقای مجید زارعی با ۶۳۷۰ رأی، آقای حسینعلی فلاح با ۶۱۳۳ رأی و آقای محمد رضا هدایی با ۶۱۲۲ رأی به عنوان منتخبان مردم در شورای شهر پنجم انتخاب شدند که با رأی اعضا در اولین سال فعالیت شورای پنجم شهر میبد حجت‌الاسلام رضا (شیخ‌علی) آقایی به عنوان رییس شورای شهر میبد انتخاب شده بود.

در آن زمان همچنین محمدرضا هدایی به عنوان نائب رئیس، صفرعلی دهقانی به عنوان خزانه‌دار، حسینعلی فلاح به عنوان سخنگو، خانم انسیه فلاح به عنوان منشی و آقایان علیرضا آزادمنش و مجید زارعی به عنوان عضو شورا انتخاب شده بودند.

هیئت رییسه شورای اسلامی شهر مجموعه ساختاری است متشکل از رییس، نایب رییس، منشی یا منشیان و سخنگو که این مجموعه دارای شخصیت حقوقی مستقل می‌باشد.