در هر حوزه ای هستیم تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم بیشتر کنیم/ + گزارش تصویری

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی گفت: نیروهای انقلابی در دو جبهه فرهنگی و رفع مشکلات مردم تلاش خود را بیشتر کنند.

به گزارش میبدما؛ حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در دیدار با فعالین انقلابی استان یزد، اظهار داشت:برخی فکر می کنند سیاسی بودن به معنای این است که انسان حتما باید به حزب یا گروه و یا جریانی وصل باشد، در حالی که این یک تفکر اشتباه است.

وی تصریح کرد: سیاسی بودن یعنی جامعه را خوب شناختن، و نیازش را خوب رصد کردن، و متناسب با این نیاز تلاش کردن تا در مقابل زورگو و مستکبر حامی مردم باشیم و ارزش های الهی را زنده نگهداریم.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تاکید کرد: تلاش نیروهای انقلابی صرفاً در زمان انتخابات نیست و بعد از آن، و جدا از مسئله پیروزی یا عدم پیروزی، در دو جبهه فرهنگی و همچنین رفع مشکلات مردم باید تلاش خود را ادامه دهند.

وی ادامه داد: این تلاش باید به تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و دیگر حوزه ها، و در نهایت به زنده نگه داشتن آرمان های انقلاب منتهی شود.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت رفع مشکلات مردم افزود: امروزه زندگی مردم دچار مشکلاتی شده که مستحق اینگونه زندگی کردن نیستند و حق هم این است که با همین امکانات و توان موجود می توان زندگی بهتری برای آنها رقم زد.

وی با بیان این نکته که دولت نیز باید تمام تلاش خود را در این زمینه انجام دهد، ابراز داشت: رهبری فرمودند که حرف از کنار رفتن دولت سخن شایسته ای نیست و البته دولت نیز باید تلاش خود را انجام دهد، همان طور که ما نیز وظیفه داریم در هر حوزه ای هستیم، تلاش خود را انجام دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، نا امید کردن مردم و ناکارآمد جلوه دادن نظام را از برنامه های دشمن دانست، و افزود: نیروهای انقلابی و علاقمند به نظام اسلامی باید اتحاد خود را حفظ کنند و با عمل و اندیشه انقلابی در راه رفع مشکلات مردم و فعالیت فرهنگی تلاش های مخلصانه خود را انجام دهند.

لازم به ذکر است همسر و دو دختر شهید حسن دانش نیز در این مراسم حضور داشتند که تولیت آستان قدس رضوی به صورت ویژه از آنها تجلیل کرد.