ارائه نامناسب خدمات “سونوگرافی” در میبد به علت کمبود نیروی متخصص است

رئیس بیمارستان میبد اظهار داشت: مشکلات ایجاد شده در ارائه خدمات سونوگرافی میبد به علت کمبود متخصص می باشد.

دکتر ناصر آقایی رئیس بیمارستان میبد در گفتگو با خبرنگار “میبدما” گفت:  پیش از این هر روزه در دو شیفت صبح و عصر ارائه خدمات سونوگرافی به مردم انجام می گرفت که با رفتن نیروهای متخصص، با مشکلاتی مواجه شدیم.

وی افزود: مدت زمان طرح دو نفر از نیروهای متخصص به اتمام رسید، و یکی دیگر از متخصصین نیز به مرخصی پزشکی رفته است و دکتر قانعی نیز با اینکه مدت طرحشان تمام شده ولی با رایزنی های زیاد توانستیم دو جلسه در هفته ایشان را در میبد داشته باشیم.

دکتر آقایی بیان داشت: با هماهنگی صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز، یک رزیدنت هر هفته یک روز، به میبد می آید که در همان داخل بیمارستان به کار مشغول می شود و حتی گاهی نیز ممکن است به خاطر شلوغی، مجبور باشیم بیماران خود را برای سونوگرافی به مرکز استان اعزام کنیم.

وی با اشاره به این موضوع که قانوناً وظیفه بیمارستان رسیدگی به مراکز سنوگرافی بیرون از حوزه خود نیست، تصریح کرد: اما برای اینکه مردم میبد در این مورد اذیت نشوند به نوعی پشتیبانی این دستگاه ها را انجام می دادیم ولی در این مقطع زمانی متاسفانه با اینکه دستگاه داریم، نیروی آن را نداریم.

دکتر ناصر آقایی با بیان این نکته که چندی قبل از بروز این مشکل رایزنی هایی با مرکز استان و مسئولین شهرستان داشتیم و پیش بینی این مشکل را کرده بودیم، ابراز امیدواری کرد: امیدواریم تا مهرماه و با جذب نیروی جدید بتوانیم برای سونوگرافی میبد نیز جذب نیرو داشته باشیم و خدمات بهتری را به مردم عزیز میبد ارائه دهیم.