مدیرکل ارشاد: طرح تابستانه کتاب در یزد آغاز شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از آغاز مرحله نخست طرح تابستانه کتاب در یزد خبر داد و گفت: در این مرحله کتاب‌فروشی های یزد می‌توانند برای شرکت در این طرح ثبت‌نام کنند.

به گزارش خبرگار مهر، مجید جوادیان زاده صبح امروز در نشست هماهنگی اجرای طرح تابستانه کتاب در یزد اظهار داشت: کتاب‌فروشی‌های استان یزد می‌توانند از امروز تا شنبه ٢٧ مردادماه با مراجعه به سایت www.ketab.ir نسبت به ثبت نام در طرح تابستانه کتاب ٩٧ اقدام کنند.

وی بیان کرد: نهمین دوره طرح‌های حمایتی از کتاب‌فروشی‌ها با عنوان تابستانه کتاب از سه شنبه ٣٠ مردادماه در کتاب‌فروشی‌های عضو طرح آغاز می شود.

جوادیان زاده ادامه داد: در قالب این طرح، کتابفروشی ها به مدت ١٠ روز کتاب‌های تألیفی با کمک هزینه خرید ٢۵ درصد و کتاب‌های ترجمه با کمک هزینه خرید ١۵ درصد عرضه می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد یادآور شد: یارانه بر اساس اعتبار کلی طرح تعیین و قبل از شروع طرح اعلام خواهد شد.

جوادیان زاده افزود: در این طرح سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر ١٠٠ هزار تومان است و مدت زمان تسویه حساب طرح با کتاب‌فروشی ها، حداقل شش ماه خواهد بود.

وی عنوان کرد: کتاب‌فروشی‌های عضو طرح عیدانه کتاب ١٣٩٧، برای تایید شرکت در طرح تابستانه نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد تاکید کرد: با توجه به محدود بودن بودجه طرح تابستانه کتاب، سقف یارانه پس از تعیین و اختصاص افزایش نخواهد یافت بنابراین کتاب‌فروشانی که تمایل دارند پس از پایان اعتبار به صورت مشارکتی و با پرداخت ۵٠ درصد یارانه، فروش را ادامه دهند، آمادگی خود را اعلام کنند.