روز خبرنگار مبارک باد/ متن پیام تبریک مسئولین

مسئولین میبد روز ۱۷ مرداد مصادف با روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفتند.

به گزارش میبدما؛ متن تبریک مسئولین به شرح ذیل می باشد:

حسین فلاح فرماندار میبد

“روز خبرنگار” روز پاسداشت اصحاب قلم و اندیشه و تجلیل از مشعل‌داران آگاهی است. فرصت مغتنمی است تا آحاد جامعه ضمن توجه به جایگاه و رسالت خطیر این قشر شریف، تکریم و قدردانی شایسته‌ای را از همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه‌نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و ایثارگران عرصه اطلاع‌رسانی انجام دهند.

از سوی دیگر خبرنگاران می‌توانند با توجه به شعار امسال و کمک به بهبود شرایط موجود اقتصادی در کشور، عزم خود را جزم نمایند تا سهمی در تبلیغ حمایت از تولید ملی داشته و حامی مناسبی برای کار و سرمایه ایرانی باشند و با قلم نافذ خود باعث ارتقاء و پیشرفت صنعت کشور شوند.

این‌جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عرصه خبر به‌ویژه شهید گران‌قدر صارمی، این روز را به‌تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه و نشریات مکتوب و فضاهای مجازی شهرستان میبد تبریک عرض نموده و از زحمات تمام عزیزان رسانه‌ای در شهرستان و استان که به نحو مطلوب در جهت اطلاع‌رسانی و آگاهی مردم از فعالیت‌ها و خدمات دولت تدبیر و امید در این شهرستان تلاش می‌نمایند؛ ارج می‌نهم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در ظل توجهات خاصه حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در سال حمایت از کالای ایرانی در اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق موفق و مؤید باشید

سید محسن فلاح رئیس بهزیستی میبد

 فرارسیدن روزخبرنگار را به تمامی دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه خبرگزاری که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر می‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
بی‌شک، دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان مشعل داران توسعۀ آگاهی که بابه‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکارناپذیر بوده و قابل تقدیر است.
نامگذاری روزی به نام روزخبرنگار که به مثابه آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات مردم از سازمان‌ها و نهادها عمل می کنند، بیانگر اهمیت روزافزون شبکه‌های ارتباطی دردنیای پیچیده امروز است. بر این اساس، این روز فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راه‌های طی شده در جهت تعامل و تامین دانش اجتماعی و نیز ترسیم و تبیین افق ها و چشم اندازهای روشن برای فردای بهتر است.
اینجانب با گرامیداشت این روز و تقدیر و تشکر از عموم تلاشگران عرصۀ ارتباطات ، از خداوند بلند مرتبه، برای تمامی عزیزان، توفیقات روزافزون درتمام مراحل زندگی آرزومندم

محمد جواد احمدی بخشدار میبد

۱۷ مردادماه روز خبرنگار که با سالروز شهادت حماسه نگار جاوید شهید محمود صارمی پیوند خورده نشانگر رسالت خطیر خبرنگاران و گزارشگرانی است که در مسیر بازگویی و بازنمایی حقایق جامعه و آگاهی بخشی به مردم سخت می‌کوشند تا روشنی و حقیقت نگری را برای جامعه به ارمغان آورند.

این‌جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه اطلاع‌رسانی و خبر، فرارسیدن روز شکوهمند خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه صمیمانه تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون تمامی این عزیزان را درراه ایفای رسالت مهم آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

علی محمد گلمحمدی رئیس دانشکده خبر میبد

روز هفدهم مرداد یادآور خاطره‌ی شهادت اسطوره روشنگری که با قلم و زبانش خبر آفرید و خبر ساخت و پرداخت و درنهایت خود خبر سا ز شد او کسی جز شهید بزرگوار محمود صارمی نبود او خبرنگاربود و خبرنگار یک واژه نیست بلکه یک راه و رسم است و آن هم شیوه ی عشق و عاشقی و این راه اکنون به وجود نیامده بلکه دارای قدمتی است به بلندای عمر انسان، خداوند عظیم جل‌جلاله خود خالق خبر بود و خبرنگار،خبرش “قل هو الله احد ..” بود و خبرنگارش سفیران هستی که امنای وحی بودند و همه پیامبران بزرگوار خبرنگارانی بودند که از عالم لاهوت خبر می گرفتند و به تشنگان خبر که آدمیان خاکی بودند می رساندند.

خبر سازنده است و کمال بخشش ، خبر صادق چراغ راه شیفتگان حقیقت است و خبرنگارحقیقت گو و روشنگر.

کمال جامعه ی بشریت مرهون خبر های صادقی است که از لسان و قلم سفیران و خبرنگاران روبوبی شنیده و دیده شده است. لذا این روز تاریخی که خاطره ی خبرنگاری حق گو و حق جو را در اذهان زنده می کند و شهامت ها و شهادت ها و جانبازی ها و پاکبازی های انسانهایی خداگونه را به تصویر می کشد به همه ی ملت شریف ایران و رزمندگان و ایثارگران سرافراز و همه ی خبرنگاران به توقع و حقیقت گو تبریک عرض می کنم و اجر این طبقه که رسالتشان ادامه همان رسالت انبیاء عظام است از خلاق خبر و خبرنگار خواستارم.

دکتر عباس کلانتری رئیس دانشگاه میبد

هفدهم مرداد سالروز شهادت خبرنگار عزیز شهید صارمی به دست مزدوران جهانی فرصت مغتنمی است تا از سفیران جبهه اطلاع رسانی و روشنگری به جامعه تقدیر و تشکر نمائیم.
بی شک اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران در ارتقای آگاهی مردم و سواد آنان در دنیای امروز که عصر ارتباطات و رسانه است نقش بسزایی دارند، بنابراین روز خبرنگار را به کلیه فعالان عرصه قلم و آگاهی بخشی تبریک عرض نموده و آمادگی خود را برای همکاری با این عزیزان در زمینه اطلاع رسانی در حوزه آموزش عالی اعلام می نمایم.
برای همه خبرنگاران گرامی موفقیت و سربلندی در رسالت خطیر خبرنگاری آرزومندم.