تقدیر از ادارات موفق در زمینه مناسب سازی اماکن

رییس اداره بهزیستی میبد ، در نشست کمیته مناسب سازی ، از اداراتی که در ارزیابی انجام شده ، نمره بالاتر از ۲۵ را طبق بخشنامه های جشنواره شهید رجایی کسب نموده اند ، تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی میبد ، سید محسن فلاح دبیر جلسه کمیته مناسب سازی و رئیس بهزیستی شهرستان در این نشست که در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد ، ضمن تقدیر از فرماندار و رئیس کمیته مناسب سازی، گزارشی از ارزیابی شاخص های مناسب سازی فضاهای اداری توضیحاتی ارائه نمود.

در ادامه فلاح فرماندار میبد و رئیس کمیته مناسب سازی این شهرستان گفت : در این چند سال با همکاری و پیگیری اداره بهزیستی و مسئولین شهرستان در زمینه مناسب سازی اقداماتی خوبی صورت گرفته ، ولی تا رسیدن به نتیجه ایده آل فاصله داریم.

وی اظهار امیدواری نمود که با همکاری نظام مهندسی ، شهرداری و … در این زمینه فعالیتهای خوبی انجام گیرد ،

جمع آوری سد معابر در پیاده روها با اطلاع رسانی از طرف شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با نصب بنر در تقاطع ها و مصلی آیت الله اعرافی ، اطلاع رسانی جهت مناسب سازی داروخانه ها جهت دسترسی آسان گروه هدف، استفاده از کمک خیرین در مناسب سازی مساجد و تکایا ، مرمت پیاده روهای بلوار بهارستان و خیابان امام حسن مجتبی (ع) و راهکارهایی جهت ممانعت از مراسم هایی که در آخر شب در سطح شهرستان برگزار می شود و موجب آلودگی صوتی می گردد از مصوبات این جلسه بود.