شورای آموزش‌وپرورش از حالت تشریفاتی فاصله بگیرد

رئیس حوزه های علمیه سراسر کشور گفت:شورای آموزش وپرورش باید براساس اسناد کشوری و استانی پشتوانه کارشناسی داشته باشدو از حالت تشریفاتی و سوری فاصله بگیرد.

به گزارش میبدما به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ حضرت آیت الله اعرافی رئیس حوزه های علمیه سراسر کشور و امام جمعه میبد در شورای اموزش و پرورش میبد؛ گفت: شورای آموزش وپرورش باید مولد فکر و در صحنه و جدی باشد و زمانی واقعی خواهد بود که آنچه در دستور کار قرار داده است پشتوانه داشته باشد و علمی و فنی باشد و مصوبات شورا را به درستی انجام دهد.

امام جمعه میبد با بیان اینکه شورا باید از حالت تشریفاتی و سوری فاصله بگیرد افزود: تاکنون براین نکته تاکید داشتیم که شورای آموزش و پرورش باید شورای مولد فکر و در صحنه و واقعی و جدی باشد مسائلی که در شورا مطرح می‌شود باید براساس اسناد کشوری و استانی پشتوانه کارشناسی داشته باشد و در فرآیند پیگیری جدیت باشد.

رئیس حوزه های علمیه سراسر کشور عنوان کرد: با اشاره به اینکه سند تحول چندان وارد صحنه نشده است و دلیل آن طرح‌های عملیاتی و تکمیلی و عدم پیش بینی پشتوانه برای این سند است بیان داشت: برای اجرای درست این سند باید اعتبارات آموزش وپرورش دوچندان شود.