اولین جلسه ستاد برگزاری مراسم اربعین در میبد

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد اولین جلسه ستاد برگزاری مراسم اربعین حسینی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد اولین جلسه ستاد برگزاری مراسم اربعین حسینی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی فرماندارمیبد در این جلسه با ابلاغ دستورالعمل وزارت کشور گفت: دستگاه‌ها باید همه توانمندی‌های خود را در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم اربعین حسینی به‌کارگیرند.

علیرضا ابوالحسنی بابیان اینکه اربعین حسینی به‌عنوان یک نهضت انسان‌ساز در عالم خودنمایی می‌کند بر بهره‌گیری از این فرصت عظیم در سبک زندگی و جامعه تأکید کرد.

ابوالحسنی ایجاد موکب در ایام اربعین حسینی و آسیب‌هایی که ممکن است در این زمینه وجود داشته باشد را موردتوجه قرارداد و گفت: باید به کسانی که قراراست در سطح شهر و یا مسیر کاروان موکب به پا کنند باید آموزش و رعایت اصول بهداشتی داده شود.

آموزش نکات ایمنی به رانندگان اتوبوس، توجه به مسائل نظافت مسیر پیاده‌روی اربعین، برگزاری جشن و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی، دعوت از افراد داوطلب دارای گواهینامه بین‌المللی جهت حمل‌ونقل از مصوبات این جلسه بود.