جلسه شورای اداری آموزش و پرورش میبد برگزار شد

جلسه شورای اداری این مدیریت با حضور مدیر آموزش و پرورش ، معاونین آموزشی ، پشتیبانی و پرورشی و کارشناسان اداری در محل سالن اجتماعات این مدیریت برگزار شد .

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان میبد ، جلسه شورای اداری این مدیریت با محوریت تبیین بخشنامه جدید ساماندهی با حضور ریاست ، معاونین اداره ، همکاران اداری در محل سالن جلسات برگزار گردید .

محسن موحدی فرد مدیرآموزش و پرورش شهرستان میبد پس از خوش آمد گویی و عرض خسته نباشید، داشتن همکاران خوب را یکی از نعمات الهی دانست و پشتکار ،خلاقیت و سعه صدر را از ویژگی های آنان برشمرد . وی همچنین کارگروهی و هم جهت بودن را رموز موفقیت دانست .

مدیر آموزش و پرورش میبد ضمن تبیین وضعیت فعلی کشور و جنگ اقتصادی که دشمنان نظام آغاز نموده اند گفت : ما به عنوان سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که باید از کشور دفاع کنیم، خاکریزمان همین میز و صندلی هاست و سلاحمون اخلاق خوش در برخورد با ارباب رجوع می باشد.

ایشان در ادامه به دو نکته مهم اشاره نمودند یکی کاهش میزان نارضایتی مردم و دیگر پرهیز از ایجاد نارضایتی.

پس از صحبت های محسن موحدی فرد همکاران شاغل در بخش اداری به بیان دیدگاه ها ، نظرات و راهکارهای خود در خصوص چگونگی تسهیل انجام امور آموزشی و پرورشی و همچنین ارائه خدمات بهتر به دانش آموزان و خانواده ها پرداختند .