مسابقه بزرگ قرآنی با بیشترین شرکت‌کننده از میبد

مراسم اختتامیه امروز یکشنبه ۲۴ تیر همراه با اقامه نماز جماعت در آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) برگزار می شود

به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکزیزد رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: همزمان با سالرو زولادت با سعادت حضرت معصومه (س) اختتامیه مسابقه بزرگ قرآنی «بازتاب اعمال در زندگی انسان از منظر قرآن کریم» در استان یزد برگزار می شود.
رضایی با اشاره به اینکه ۲۰ هزار برگ مسابقه در سطح استان توزیع شد گفت : در مجموع پنج هزار و ۴۹۸ پاسخنامه به دفاتر ادارات تبلیغات اسلامی در شهرستان ها و مرکز استان ارسال شده است.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: شهرستان های میبد با یک هزار و ۱۵۷ نفر و شهرستان ابرکوه با یک هزار و ۱۸۳ نفر بیشترین تعداد شرکت کننده را در این مسابقه به خود اختصاص داده اند.
وی افزود: پس از تصحیح پاسخنامه های رسیده به ۱۱۴ نفر از افرادی که به تماسی سؤالات پاسخ صحیح بدهند به قید قرعه جوایز نفیسی از جمله ربع سکه بهار آزادی، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، کارت هدیه، اقلام فرهنگی اهدا می‌شود.
رضایی گفت:مراسم اختتامیه و اهدا جوایز این مسابقه فردا یکشنبه ۲۴ تیر ماه همزمان با شب سالروز ولات با سعادت فاطمه معصومه (س) همراه با اقامه نماز جماعت در آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) برگزار می شود.