طرح تفصیلی میبد تا پایان تیرماه نهایی می شود

در جلسه‌ای‌ که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و شهردارمیبد و جمعی از مسئولین برگزار شد؛ در خصوص تعیین تکلیف طرح تفصیلی شهرستان میبد و پایان دادن به سردرگمی‌های مردم در پیچ‌وتاب شهرداری بحث و تصمیم‌گیری شد.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، “محسن صادقیان” معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در این جلسه با تأکید بر شفافیت در همه امور گفت: طرح تفصیلی میبد ظرف یک ماه آینده با حداکثر ۱۵ درصد تغییر نسبت به طرح جامع باید به استانداری ارائه شود.

فرماندار میبد هم گفت: متأسفانه یکی از مشکلاتی که حدود سیزده چهارده سال است مردم میبد با آن روبروست طرح تفصیلی است.

حسین فلاح بابیان اینکه سعی داریم مشکلات مردم را در این زمینه به حداقل برسانیم افزود: جلساتی با حضور معاون امور عمرانی استاندار و نماینده درمیبد و در تهران با وزارت راه و شهرسازی تشکیل‌شده است تا طرح تفصیلی را نهایی کنیم.

فلاح گفت: این نوید را به مردم میبد می‌دهم که با تلاش‌هایی که صورت گرفته است و جمع‌بندی که خواهیم داشت درزمان کوتاهی مردم از سردرگمی در شهرداری در خصوص تغییر کاربری‌ها و حقوق مکتسبه رها شوند و کار مردم را تسهیل کنیم.

ارائه نقشه طرح تفصیلی وضع موجود با حداکثر ۱۵ درصد تغییر نسبت به طرح جامع، رعایت حقوق مکتسبه وال گوی مصرف زمین واگذاری مسکن فرهنگیان، تعیین حریم روستای مهرآباد و زمین‌های کشاورزی از مصوبات این جلسه بود.