اگر مدیریت مصرف در میبد ادامه یابد، شاهد قطع برق نخوهیم بود/ صنایع کم مصرف، پاداش می گیرند

مدیر توزیع برق شهرستان میبد گفت: پیک مصرف برق استان یزد ۸۶۰ مگاوات می‌باشد که ۱۰۶ مگاوات آن مربوط به شهرستان میبد است.

به گزارش میبدما؛ حمیدرضا عدل ثانی مدیر توزیع برق شهرستان میبد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به اینکه دوماه تیر و مرداد پیک فصلی بار محسوب می‌شود پیک مصرف برق استان یزد ۸۶۰ مگاوات می‌باشد که ۱۰۶ مگاوات آن مربوط به شهرستان میبد است که از این رقم ۹۰ مگاوات آن دربخش صنعت است و درحدود ۱۵ درصد از این انرژی در میبد مصرف می‌شود.

عدل ثانی افزود: اوج ساعات مصرف برق شهرستان میبد در روز از ساعت ۱۱ صبح الی۴ عصر و در شب ازساعت ۷ الی ۲۳ می‌باشد

وی گفت: خوشبختانه در استان و شهرستان میبد کمبود انرژی نداریم و با مدیریت مصرف برق تاکنون خاموشی و قطعی برق نداشته ایم و چنانچه این مدیریت ادامه داشته باشد قطعی و خاموشی نخواهیم داشت.

مدیر توزیع برق شهرستان میبد در ادامه با بیان اینکه بیش از ۵۲ هزار انشعاب فعال در سه بخش مرکزی، بفروئیه و ندوشن داریم تصریح کرد: مشترکین فعال در دو بخش عادی و قردادی می‌باشند که غالب مشترکین عادی هستند و برخی دیگر از مشترکین در بخش تجاری مسکونی صنعتی وکشاورزی می‌باشند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین مصرف برق شهرستان درحوزه صنعت می‌باشد بیان داشت: با همکاری فرماندار و مدیریت توزیع برق شهرستان تفاهم نامه و طرح‌های مشارکتی با برخی از صنایع منعقد شده است که در صورتیکه صنایع مصارف خود را متناسب با اعلام مدیریت برق کاهش دهند پاداش‌هایی برای آن‌ها در نظر گرفته و در قبوض برق آن‌ها اعمال می‌شود.