رئیس جدید بنیاد نخبگان استان یزد معرفی شد

صبح امروز در حکمی از سوی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور سید مهدی کلانتر به عنوان رئیس جدید بنیاد نخبگان یزد معرفی شد.

به گزارش میبدما به نقل از تسنیم از یزد، سید مهدی کلانتر در این مراسم با تأکید بر اینکه یکی از نقاط قوت استان یزد تعامل بین سازمانی است اظهار داشت: رعایت این مسئله در هر استانی می تواند سبب پیشرفت در تمام امور شود که امیدواریم بتوانیم با دستگاه‌های اجرایی استان ارتباط خوب و نزدیک داشته باشیم.

رئیس جدید بنیاد نخبگان استان با اشاره به مهاجر پذیری بودن یزد افزود: مهاجرین استان اغلب از قشر کارگر هستند و مهاجرت‌هایی هم که از یزد صورت می‌گیرد قشر نخبگان‌اند و احتیاج زیادی داریم که از نظر فیزیکی نخبگان را به استان بازگردانیم.

وی تصریح کرد: بنیاد نخبگان می‌توانند حلقه اتصال بین دستگاه‌های اجرایی و نخبگان را در هر استانی انجام دهد که یکی از امور بسیار حساس است.

کلانتر با اشاره به اینکه در زمینه استفاده از ظرفیت‌های نخبگان در جامعه برنامه‌هایی را طرح ریزی کردیم گفت: نخبگان استان باید ۱۰ سال آینده یزد را در نظر داشته باشند که با توجه به محدودیت‌های اقلیمی بتوانیم نقش خود را به خوبی در استان ایفا کنیم.

به گزارش تسنیم، در پایان این مراسم با اهدای لوحی از زحمات مصطفی شاه نظری که به مدت سه سال در سمت رئیس بنیاد نخبگان یزد مشغول به فعالیت بودند قدردانی شد.