افزایش ۲۶درصدی کشفیات مواد مخدر در میبد

نیروی انتظامی میبد درسه ماه اول امسال ۴۲ کیلوگرم انواع موادمخدر را درشهرستان میبدکشف کرده است.

به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری صداوسیما،فرمانده انتظامی شهرستان میبد ، در بازدید فرماندار میبد از کلانتری این شهرستان از افزایش ۲۶درصدی کشفیات مواد مخدر در میبد خبرداد.
سرهنگ موسوی گفت:نیروی انتظامی درسه ماه اول امسال ۴۲ کیلوگرم انواع موادمخدر را درشهرستان میبدکشف کرده است که نسبت به ۳ماه سال گذشته ۲۶ درصد افزایش کشفیات داشته ایم .
وی ادامه داد: آمارها نشان می دهد نیروی انتظامی ،دردستگیری معتادان متجاهر،کشف مواد مخدر و پاکسازی محلات موفق عمل کرده است .
فرمانده انتظامی میبد افزود:برخورد با عاملان موادمخدر درشهرستان اولویت کار نیروی انتظامی است و با سوداگران مرگ و پدیده شوم مواد مخدر با جدیت برخورد می کنیم .
سرهنگ موسوی با بیان اینکه شهرستان میبد بعنوان پرجمعیت ترین شهر بعدازمرکز استان ،درزمینه مواد مخدر درمعرض تهدید است گفت:رویکرد ما برخورد قاطع با عاملان توزیع توزیع و قاچاق مواد مخدر  است.
فرماندار میبد هم با گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر و قدردانی از زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی در حفظ امنیت عمومی و برخورد قاطع با مخلان جامعه و مبارزه با سوداگران مرگ گفت: نیروی انتظامی در مورد اتفاقاتی که در شهرستان میبد در زمینه سرقت و مواد مخدر رخ داده است با تدبیر عمل کرده است .
فرماندار میبد دراین بازدید از فرمانده انتظامی و کادر مبارزه با موادمخدر شهرستان با اهداء لوح تجلیل کرد .