طرح نشاط‌معنوی در بقاع‌متبرکه استان اجرا می شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه شاخص استان با حضور مربیان و مبلغان دینی خبر داد.

به گزارش میبدما؛ حجت الاسلام حسین زارع زاده در گفتگو با خبرنگار مهر از آمادگی بقاع متبرکه استان برای ثبت نام و میزبانی از علاقمندان شرکت در دوره های تابستانی خبر داد و اظهار داشت: طرح نشاط معنوی از نیمه تیرماه به مدت هفت هفته در ۲۵ بقعه متبرکه شاخص استان و با حضور۲۰ مبلغ روحانی بومی و اعزامی از حوزه علمیه قم اجرا خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد افزود: طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و انس هر چه بیشتر جامعه با معنویات و آموزه‌های دینی در جوار بقاع متبرکه اجرا می شود.

زارع زاده عنوان کرد: این طرح در قالب کلاس های آموزشی حفظ موضوعی و حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم، کسب مهارت‌های زندگی در راستای آموزش سبک زندگی اسلامی، برگزاری کلاس احکام، مشاوره و پاسخگویی به سئوالات شرعی، روایتگری رشادت های شهدای انقلاب اسلامی و اردوهای تفریحی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مخاطبان این طرح بیشتر در گروه های سنی بین ۷ تا ۱۸ سال قرار دارند، ابراز امیدواری کرد: این طرح منجر به تقویت مبانی اعتقادی و بنیه فکری جوانان شود.