اولویت های شورای ترافیک میبد معرفی شد

فرماندارمیبد در جلسه شورای ترافیک این شهرستان گفت: شورای ترافیک با پی گیری، تصویب و اجرایی کردن مصوبات باعث به حداقل رسیدن تصادفات شده است.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، جلسه شورای ترافیک شهرستان باحضور فرماندارمیبد، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و اعضای این جلسه در فرمانداری برگزار شد.

فرماندارمیبد در این جلسه با بررسی نقشه، ساماندهی برخی ورودی بلوارها و خیابان‌های این شهرستان گفت: شورای ترافیک با پی گیری، تصویب و اجرایی کردن مصوبات، نقش اساسی در اصلاح نقاط حادثه‌خیز سطح شهرستان ایفا و باعث به حداقل رسیدن تصادفات شده است.

حسین فلاح بابیان اینکه بسیاری از تصادفات به دور زدن‌ها و حق تقدم در سطح شهرستان میبد برمی‌گردد افزود: در این راستا شورای ترافیک مصوبات خوبی را داشته است که امیدواریم در ماه‌های آینده با اجرای این مصوبات، مشکلات رفع شود.

فلاح ساماندهی تقاطع خیابان‌های آیت‌الله خامنه‌ای شاه جهان‌آباد، تقاطع تعویض پلاک شهرک شهدا، با ایجاد سرعت گاه ایمنی و چراغ چشمک‌زن را از برنامه‌های شورای ترافیک برشمرد و گفت: با همکاری فرمانداری، شهرداری و پلیس راهور قار است با جداسازی میانی خیابان خواجه رشیدالدین و کم‌عرض کردن پیاده‌رو محل برداشت آب، از بروز تصادفات در این بلوار جلوگیری شود.

وی افزود: ورودی خیابان منتهی به نمایشگاه دائمی کاهشی به سمت مهرآباد نیز یکی از برنامه‌های شورای ترافیک است تا با اجرای بلوار ۳۲ متری، حجم ترافیک و آمار تصادفات را در این نقطه به حداقل برسانیم.

رئیس شورای ترافیک شهرستان نصب ۲ آینه ایمنی در پیچ دبیرستان نمونه گلمحمدی، شهیدیه را از دیگر مصوبات شورای ترافیکی برشمرد.