۹ طرح ترافیکی میبد در انتظار بودجه

رئیس شورای اسلامی شهر میبد گفت: طرح های ترافیکی بیشترین طرح های عمرانی میبد هستند اما به دلیل کمبود بودجه اجرای آنها امکان پذیر نیست.

به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مرکز یزد، رئیس شورای اسلامی شهر میبد در نشست شورای ترافیک میبد از اجرای ۹ طرح ترافیکی در میبد خبر داد.
حجت الاسلام آقایی افزود:از ۱۲ طرح عمرانی شهرداری ۹ طرح مربوط به بحث ترافیک است و با اعتبارات کمی که وجود دارد امکان اجرای این طرح ها نیست .
وی در ادامه با اشاره به آمادگی شورای اسلامی شهر را در حل مسائل و مشکلات کم هزینه درراستای پلیس راهور ارتباط و تعامل قوی نیروی انتظامی و پلیس راهور با شورای اسلامی را درواکاوی مسائل و حل آنها دانست.
رئیس شورای اسلامی میبد گفت:راه اندازی اتوبوس سیارازسوی دادگستری و پرداختن به ۶ آسیب اجتماعی و کلاس آموزشی یکی ازفرصتهایی است که پلیس هم می تواند از آن بهره برداری کند .
رئیس پلیس راهور میبد نیز در این نشست اصلاح نقاط حادثه خیر را درراس کار پلیس راهور عنوان کرد .
سرهنگ دهقانی گفت:خوشبختانه درسه ماهه نخست امسال به علت انظباط و قانونمندی مردم میبد و همچنین تلاش شبانه روزی پلیس راهور ،حتی یک مورد حادثه منجر به فوت درشهرستان نداشتیم و حوادث منجر به جرح هم به شدت کاهش یافته است .
درپایان این نشست ، شورای اسلامی شهر میبد با اهداء هدایایی از فرمانده نیروی انتظامی ،رئیس پلیس و نیروهای پرتلاش آن تجلیل به عمل آورد .