فیلم/ توضیحات حجت الاسلام مرتضی برزگر درباره “بازاریابی شبکه ای” از منظر احکام اسلامی

پدیده بازاریابی شبکه ای در میبد، مانند دیگر نقاط کشور امروزه یکی از فعالیت های پرحاشیه اقتصادی می باشد.

به گزارش میبدما؛ بازاریابی شبکه ای به نوعی از تجارت گفته می شود که شرکت های تولید کننده اجناس، با حذف کردن تبلیغات و واسط های فروش، اجناس خود را در فرایند شبکه سازی انسانی، به دست مصرف کننده می رسانند.

این نوع فعالیت اقتصادی که ساخته و پرداخته فضای اقتصادی غرب است، در ایران نیز طرفداران خاص خود را پیدا کرده است که البته به خاطر نوع درآمدزایی آن و حاشیه ها و مشکلات زیادی که به بار آورده، مخاطراتی را به دنبال داشته است.

“شبکه مجازی میبدما” بنا به ضرورتی که این روزها احساس می شود و به علت گسترده شدن فعالیت این شبکه ها در میبد، بنا دارد سلسه گزارش هایی را در مورد این نوع فعالیت اقتصادی بازتاب دهد.

در اولین گزارش، “بازاریابی شبکه ای از منظر احکام دین” توسط استاد حوزه علمیه میبد، حجت الاسلام مرتضی برزگر، که تحقیقات خوبی را در این زمینه داشته اند، خدمت مخاطبین عزیز ارائه می شود.

*برای مشاهده این فیلم با کیفیت بالاتر به کانال آپارات “شبکه مجازی میبدما” مراجعه فرمایید (لینک)