اجرای طرح جمع آوری قرآن و کتب دعای فرسوده

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از آغاز اجرای طرح جمع آوری قرآن و کتب دعای فرسوده در استان خبر داد.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت الاسلام علی محمد رضایی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از آغاز اجرای طرح جمع آوری قرآن و کتب دعای فرسوده در استان خبر داد.

وی با اشاره به آغاز اجرای این طرح در ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن افزود: همشهریان می‌توانند با هدف تکریم مقام و منزلت قرآن کریم در طرح جمع آوری قرآن و کتاب‌های دعای فرسوده شرکت کنند.

رضایی اظهار داشت: هدف از انجام این کار، جمع آوری قرآن‌های مستعمل و فرسوده از مساجد، تکایا و منازل است که خانواده‌ها به دلیل محدودیت شرعی امکان امحاء آن را ندارند.

وی جمع آوری قرآن های مازاد را از دیگر اهداف این طرح دانست و افزود: در این طرح قرآن‌های مازاد با همکاری مردم جمع آوری و در بین مناطق مورد نیاز توزیع می‌شود.

رضایی گفت: علاقه مندان به مشارکت در این طرح می‌توانند همه روزه به جز ایام تعطیل در ساعت اداری نسبت به تحویل قرآن و کتب دعای فرسوده و همچنین قرآن‌ها مازاد خود به اداره کل تبلیغات اسلامی استان واقع در بلوار شهید پاکنژاد اقدام کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: مشارکت کنندگان در این طرح می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۳۷۲۵۲۶۸۲ تماس حاص نمایند