سطح پایین رضایت‌مندی از کلینیک میبد و زمان تکمیل پروژه اورژانس در گفتگو با رئیس و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد

کادر مدیریت بیمارستان امام صادق(ع)، فرماندار و نماینده میبد، با رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد و هیئت همراه تشکیل جلسه دادند.

به گزارش میبدما؛ در حاشیه این جلسه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد در گفتگو با خبرنگار میبدما در مورد مالکیت دانشکده الهیات میبد که در اختیار دانشکده پرستاری قرار گرفته، و هنوز هزینه آن پرداخت نشده، گفت: در این موضوع یک میلیارد و صد میلیون تومان پرداخت شده و چهارصد میلیون را تا روز شنبه پرداخت و مابقی این هزینه را نیز بعدا پرداخت خواهیم کرد.

وی در مورد نیمه تمام ماندن پروژه اورژانس بیمارستان امام صادق نیز ابراز داشت: در گفتگوهایی که صورت گرفت، قرار بر این شد که پروژه اورژانس بیمارستان تا انتهای سال جاری به اتمام برسد.

سطح رضایت مندی از کلینیک میبد پایین است

دکتر محمود نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی نیز در پاسخ به خبرنگار ما در مورد مشکلات نوبت دهی بیمارستان و همچنین عدم حضور به موقع برخی از پزشکان، گفت: بیمارستان میبد یکی از بیمارستان های خوب استان است و به خاطر شلوغی و مراجعه کننده زیاد، بعد از مرکز استان رتبه دوم را دارد و این موجب ایجاد اشکالاتی جدی نیز شده است.

وی با اشاره به این نکته که باید این مشکلات را آهسته آهسته حل کنیم، ادامه داد: در رضایت سنجی از مراجعین به کلینیک ها، بالاترین میزان رضایت مردمی برای کلینیک امام علی(ع) یزد و کلینیک میبد در رده های اخر رضایت مندی بود.

دکتر نوری افزود: امروز نیز تاکید کردیم که مدیر و رئیس بیمارستان برنامه جامعی بنویسند که پزشکان به موقع حضور داشته باشند و نوبت هم به شکلی داده شود که نه وقت مردم تلف شود و در نوبت گیری نیز به مشکل نخورند.